آموزش مدار با گروههای مقاومت

[ad_1]

چه مدار آموزش ؟

آموزش مدار روشی است که در آن یک فرد انجام خواهد شد مختلفی آسانسور در جانشینی سریع به طور کلی انجام شده بر روی دستگاه های متعدد و یا به سادگی با تمرینات وزن بدن مانند فشار یو پی اس و یو پی اس. این شکل از آموزش است ایده آل برای توسعه استقامت عضلانی بهبود سلامت قلب و عروق و پس از آن شکل بالا با شدت آموزش آن باور نکردنی است مفاهیم در از دست دادن چربی به عنوان به خوبی. فقط در مورد هر کسی می تواند به نفع از آموزش مدار اما مثل همیشه من پیشنهاد می کنم با مشاوره پزشکی حرفه ای خود را قبل از شروع هر شدت بالا آموزش رژیم. با این حال گفت: من می خواهم به بحث در مورد یک ابزار باور نکردنی است که می تواند فقط در مورد هر نقطه شما کار می کنند – این که آیا آن یک ورزشگاه پارک و یا حتی اتاق نشیمن خود را.

گروههای مقاومت

این گزینه برای آموزش مدار بی پایان هستند. بسیاری از سالن های ورزشی باید کل مدار آموزش اتاق تنظیم با دستگاه, دیوار تایمر برای فاصله ردیابی و بصری ایدز نمودار که در آن به آینده. اما فقط به عنوان هر برنامه تناسب اندام تخیل شما محدود است با توجه به آموزش مدار. در حالی که برخی ممکن است لذت بردن از ساختار احساس بدنسازی, دیگران ممکن است لذت بردن از یک رویکرد طبیعی تر در یک پارک خود را با استفاده از جنگل ورزشگاه. بدون در نظر گرفتن چگونه شما را انتخاب کنید به من اعتماد به نفس گروههای مقاومت خواهد پیدا کردن یک محل در ورزشگاه خود کیسه و در اینجا به همین دلیل:

  1. تطبیق پذیری — گروهها می توان به تنهایی و یا در ارتباط به وزن آزاد. نه تنها می توانید از آنها استفاده می شود برای اضافه کردن تنش به تمرینات بلکه برای کمک در تمرینات توسط اقدام به عنوان یک سکوی پرشی یا ترامپلاین برای کمک به از طریق یک سخت آسانسور مانند pull-up. نه به ذکر است که با چند تغییر اندازه باندهای همه بسته بندی شده در کیسه duffel شما می توانید به معنای واقعی کلمه پرتاب آنها را در تنه خود را و سر به خانه یک دوست برای یک گروه مدار جلسه آموزش. گروههای همچنین بزرگ برای تمام سنین و سطوح مهارت یا اهداف تناسب اندام – از یوگا برای بلند کردن اجسام قدرت گروههای مقاومت جای خود را!

  2. انواع — ادویه از زندگی است. شاید شما همان خسته کننده تمرین هر روز و یا شاید شما خسته از رانندگی به ورزشگاه خود را در طول عجله ترافیک یک ساعت پس از یک روز طولانی کار می کنند. خوب چرا که نه مخلوط کردن آن با گروههای? دوباره تخیل خود است مربی – ورزش باند به سادگی یک ابزار است که شما می توانید استفاده کنید برای حفظ تناسب اندام خود را زندگی جالب و پیشرفت.

  3. ارزان — در نظر گرفتن آنچه که شما صرف بیش از 6 ماه آینده خود را برای عضویت در بدنسازی. نرخ ماهانه به علاوه مالیات سالانه افزایش هزینه (شرط آنها) و شاید حتی سالانه قرارداد می توانید با اضافه کردن در یک ضربان قلب. شانس هستند شما می توانید خود را تجهیز تناسب اندام آرسنال با کیفیت مجموعه ای از گروههای مقاومت برای ارزان تر از 3 تا 5 ماه عضویت در بدنسازی.

  4. قدرت — از “پررنگ” (که اساسا برخی از cushy کلمه برای عضله سازی شما می توانید ببینید) به وزنه برداری هر کسی می خواهد بیشتر هیکل عضلانی. مگر اینکه شما یک دونده ماراتن و یا برخی از لوبیا قطب از یک مدل لباس زیر زنانه, شانس هستند که شما ترجیح می دهید یک کمی “گوشت” در استخوان های شما را. اما بیایید واقعی وجود دارد که تنها یکی از گوشت های دیگر است که فقط چاق شدن. گروههای مقاومت نیز توصیف شده و قدرت باند به دلایل مطالعات متعددی ثابت کرده اند. اضافه کردن گروههای مقاومت به روال خود را در رابطه با یک جامد وزن آموزش رژیم نشان داده شده است که برای افزایش توده عضلانی به طور چشمگیری به عنوان مخالف به رایگان وزن به تنهایی است.

خرید برای گروههای مقاومت

در اینجا چند نکته کلیدی را در نظر بگیرید هنگامی که شما تصمیم می گیرید که آیا گروههای مقاومت برای شما مناسب هستند:

  • گارانتی — تولید کنندگان مختلف ورزشی گارانتی مادام العمر و به حق ، اکثر گروههای مقاومت گردد از فولاد لوله درجه است که بسیار الاستیک و بسیار قوی اما در شانس فعال است که یکی به ضربه محکم و ناگهانی اتفاق می افتد که قادر به جایگزین کردن آن رایگان عالی است.
  • بهره وری — مدار مربیان درک ضرورت قادر به سوئیچ از یک ورزش دیگر به سرعت از این رو به همین دلیل بسیاری از ورزشگاه با مدار اتاق باید همه چیز را در یک دایره برای انتقال سریع. نگاه برای گروههای مقاومت با carabiners یا نوعی از سریع قطع از فایل پیوست مانند دستگیره درب مجریان یا مچ پا کافهای. این اجازه خواهد داد که افزودن یا تفریق بیشتر و/یا سنگین تر باند بسته به تمرینات
  • فایل پیوست — همانطور که ذکر شد در “بهره وری”, پیوست ها بسیار مهم هستند. باند بزرگ اما تک باند تنش با یکپارچه رسیدگی به مراتب کمتر از گزینه های یک دسته با قابلیت ضمیمه چند به اندازه باند در یک بار. همچنین انفصال کافهای را پا و هسته تمرینات بسیار راحت و طبیعی است. در نهایت یک درب ساده لنگر می تواند باز کردن گسترده آرایه ممکن است تمرینات جدید.

من امیدوارم که اطلاعات موجود در این مقاله کمک کرده است شما در برخی از راه و حداقل شما تحصیل خریدار در هنگام خرید برای تجهیزات تناسب اندام. اما من شما را تشویق به ادامه تحقیق – اینترنت پر است از فیلم, مقالات, و غیره. که می تواند بسیار بزرگ بینش به آنچه به عنوان امکانات گروههای مقاومت ارائه دهد.

[ad_2]