آنچه شما باید بدانید در مورد موفقیت بسته

[ad_1]

آیا می دانید که تقریبا 2/3 از تکرار فروش نیست ، بله درست است! من نظر سنجی برای یک شرکت فورچون 500 و معاون رئیس جمهور از عملیات فروش شوکه شده بود در یافته های من. یکی از مهم ترین انتقادات و نظرات از مشتریان و چشم انداز بود که تکرار فروش بپرسید نه برای یک تعهد در پایان یک مکالمه است. بسیاری از آنها گفت: هرزه فروش آن را به دست آورده اما نمی برای آن را بپرسید.

هنگامی که شما فکر می کنم کلمه در فروش سناریو شما فکر می کنم از روی حیله و تزویر بسته به مشتری به ثبت سفارش. مشتریان دوست ندارند از روی حیله و تزویر بسته شدن تکنیک های مانند Assumptive نزدیک توله سگ سگ نزدیک بن فرانکلین نزدیک ستوان کلمبو نزدیک و شبیه می بندد. بنابراین کارشناس فروش تکرار هرگز از آنها استفاده کنید. اما من فکر می کنم تعهد یک کلمه بهتر است. این است زیرا شما در حال پرسیدن چشم انداز برای انجام کاری به حرکت تماس رو به جلو است. علاوه بر این یک ساده به دست آورده درخواست بهترین نوع ارتکاب سوال. هر بار که شما به دست آوردن توافق شما در حال توسعه بیشتر روابط و چشم انداز برای شرکت خود راه حل خود را.

درآمد تعهد

برای به دست آوردن تعهد نهایی به ترتیب, شما باید برای به دست آوردن آن در هر مرحله از فروش است. شما شروع به کسب درآمد از آن قبل از اینکه شما همیشه انتخاب کنید تا گوشی به یک تماس و یا ایمیل خود را باز کنید برای ارسال یک پیام. شما باید برای آماده شدن برای فروش بر روی هدف است. که منظورم شما باید انجام تحقیقات خود را برای تعیین وضعیت فعلی و چشم انداز این شرکت به نظر می رسد به توانایی مالی و شما در حال هدف قرار دادن تصمیم ساز(s). شما همچنین ارزش نگاشت خود سازمان و ایجاد فوتی و فوری ارزش اظهارات مربوط به یک نیاز یا منطقه از فرصت. علاوه بر این به اعتقاد شما زمان مناسب است برای یک تعهد است. در حال حاضر شما آماده برای شروع فروش و درآمد کسب و کار.

معنی سوالات

گام بعدی این است که به درخواست معنی دار سوال به توسعه علاقه و امن اطلاعات است که اجازه خواهد داد که شما را به نشان می دهد شما در حال بازی برای معیارهای خود را. این مهم است که سوالات خود را نه تنها معنی دار اما آنها نیز همچنان به حفاری عمیق تر برای به دست آوردن توافق در مورد نیاز مشتری آرمان و اولویت دارد.

شما همچنین می خواهید سوال بپرسید و به دنبال اطلاعات در مورد مشتریان معیارهای خرید و فرایند تصمیم گیری است. اطمینان حاصل کنید که همه از حق مردم درگیر است. همچنین کاملا تحقیق مشتری فرایند گردش کار برای تعیین راه حل درست و مناسب. شما می خواهید به اطلاعات لازم برای نشان دادن وضعیت فعلی و کمبود و نگرانی. دریافت مشتری توافق است که شما باید تمام جزئیات درست است. سپس شما می خواهید می شود قادر به نشان دادن راه حل خود را در مقایسه با منافع و بازگشت سرمایه گذاری. شما می خواهید به تمام منابع مالی معتبر و اردک خود را در یک ردیف قبل از اینکه شما در مورد شما ارائه.

اتصال نقطه

شما نمی توانید ترک آن را به چشم انداز برای اتصال نقطه. آنچه فروشندگان موفق انجام رنگ یک چشم انداز روشن از نحوه شرکت و چشم انداز خود را در آینده متفاوت خواهد بود و نسبت خود را با راه حل. قدرت کلمات و داستان های مشابه از مشتریان که موفق شده اند خود را با توصیه های ایجاد انگیزه در یک چشم انداز به حرکت رو به جلو در روند فروش.

اقدام

در هر مرحله در این فرآیند به وضوح ارتباط برقرار عمل شما می خواهید چشم انداز را و هنگامی که این عمل مورد نیاز است. من می توانید به یاد بیاورید که در یکی از داروسازی حساب مشتری و تماشای بازیکنان کلیدی تکاپوی جمع آوری اطلاعات و یا تکمیل یک فعالیت در آماده سازی برای روز بعد را نقطه عطف نشست.

Preempting اعتراض

بسیاری از تکرار فروش دامن و یا چشم پوشی از ایرادات اما آنها را تنها ظهور دوباره و بلوک خود را به جلو و پیشرفت است. این بهترین تمرین برای پیشدستی اعتراض هر زمان ممکن است. مطرح کردن هر گونه مسائل شما احساس می کنید ممکن است تبدیل به یک موانع و از بین بردن یا خنثی کردن آنها. شما همچنین می توانید دوباره قاب نگرانی به ارائه دیدگاه های مختلف است که آنها را خارج از تصویر. سپس دست آوردن توافق که آنها دیگر یک موضوع است.

در همان سمت میز

به عنوان یک فرایند مداوم شما باید کار را در همان سمت میز با چشم انداز. کار برای توسعه مشترک روابط بنابراین مشتری طول می کشد co-مالکیت توصیه می شود. درگیر شود و پرشور در مورد راه حل شما است. من از مشتریان درگیر شد و هیجان زده چون من درگیر و هیجان زده در مورد راه حل من توصیه. هنگامی که شما در حال کار با هم به سوی یک هدف چشم انداز نیز پرشور در مورد موفقیت در دستیابی به توافق در مورد هدف است.

جلوگیری از ترس قیمت رد

ترس نیست که قیمت خود را بالاتر از رقابت. من یک بار به فروش می رسد یک راه حل که شد $100,000 بیشتر از رقیب. اما مشتری توافق کردند که توصیه من بهتر بود مناسب ROI خواهد شد سریع تر و با کمتر از مسائل. بنابراین من سفارش.

شما به دست آورده اید آن را برای آن را بپرسید

در نهایت صریح و روشن و مختصر و ساده درخواست برای یک تعهد است بهترین درخواست. شما باید آن را به دست آورده و چشم انداز درک ارزش توصیه بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد نه برای آن را بپرسید. بیش از حد بسیاری از فروشندگان موفق به برنامه تعهد به عنوان هدف خود برای هر تماس. من مشاهده کرده اند مردم را ضعیف درخواست مانند “چه چیزی شما فکر می کنم؟” این سوال ممکن است اطلاعات اما خریداران با من صحبت نمی کند که به عنوان یک درخواست برای یک تعهد است. همچنین بسیاری از مردم از دست سیگنال خرید مانند درخواست برای اطلاعات بیشتر در محصول و در دسترس بودن زمان-فریم یا ساختارهای قیمت گذاری.

در پایان از تماس توصیه می کنم خلاصه اطلاعات داده شده به هر معیار بحث و چگونه راه حل های خود را بازی. پس از آن دولت گام منطقی بعدی شما می خواهید مشتری را و از آنها بخواهید برای تعهد است.

دو یادداشت نهایی در تعهدات.

اولین نترس به راه رفتن دور. زمان شما ارزشمند است. من راه می رفت دور در چند نوبت. یک مشتری می خواستم یک قیمت پایین است که من حتی نمی تواند پوشش هزینه های من. من فکر کردم من می تواند کار در رستوران فست فود محلی و پول بیشتری را نسبت به یک معامله با او خواهد net. من راه می رفت دور. در فرصتی دیگر چشم انداز فقط تحت فشار قرار دادند خرما را بیشتر و بیشتر در هر زمان و در ادامه به درخواست بیشتر و بیشتر زاید اطلاعات است. من راه می رفت دور دوباره. بعد متوجه شدم او از بستگان نزدیک شد و اجرایی قابل توجهی رقیب و او که قرار بود به تغییر فروشندگان. اما هرگز نمی گویم هرگز. دو سال بعد فرد دیگری بود که در نقش خود و من بازگشت به فروش گسترده شرکت راه حل است.

هنگامی که شما به دست آوردن تعهد و جلوگیری از فروش. من دیده ام فروش تکرار فروش و پس از آن ادامه فروش فقط به غرفه یا از دست فروش. چرا که گفتگو های تولید شده جدید سوال و یا اعتراض. بنابراین به عنوان مربی من گفت: “آیا فروش آن و سپس سازمان ملل متحد و فروش آن!”

اگر این حق است و راه حل کسب آن برای آن را بپرسید و سپس توقف فروش و تشکر از مشتری!

من همچنان در پست وبلاگ بیشتر در مورد چگونه لاغر می توانید به ساده کردن فرایند خرید و فروش و به شما یک مزیت رقابتی است.

[ad_2]