از دست دادن وزن با موفقیت با یک مجله تناسب اندام

[ad_1]

اگر شما می خواهید به از دست دادن وزن و یا شما فقط علاقه مند در گرفتن در شکل یک مجله می تواند کلید خود را به موفقیت.

بسیار شبیه به یک دفتر خاطرات شخصی یک مجله است که در یک محل که در آن شما می توانید به اشتراک گذاری تمام اهداف و رویاهای خود را و در همان زمان ایجاد یک برنامه برای کسانی که آرمان های واقعی بخشی از زندگی خود را.

من مطمئن هستم که شما می دانید که به منظور از دست دادن وزن شما نیاز به سوزاندن کالری بیشتر از مصرف شما. نگه داشتن یک مجله می تواند یک راه سرگرم کننده برای بررسی خود را در زمان غذا خوردن و عادات ورزشی و تدوین یک استراتژی برای کاهش کالری در حالی که افزایش فعالیت فیزیکی خود را.

خود را شروع تناسب اندام مجله ضبط وزن فعلی خود را و اندازه گیری, اگر شما حتی می توانید اضافه کردن یک زمان عکس از خودتان. این است که نقطه شروع خود را, بنابراین مطمئن شوید که شما را از زمان برای تکمیل این گام مهم است. ماه از هم اکنون هنگامی که بدن شما در حال تغییر است, شما قادر خواهید بود به عقب نگاه کنید و ببینید که چقدر شما را به دست آورد. هنگامی که این پایگاه ایجاد شده است را ارائه خواهد کرد انگیزه شما نیاز به نگه داشتن شما را در رفتن.

انگیزه و یا فقدان آن می تواند نیروی محرکه خود را از برنامه ورزش و یا بزرگترین مانع در تلاش خود را برای از دست دادن وزن است. به عنوان یک مربی شخصی است که دارای تخصص در زنان, تناسب اندام, من پیدا کرده اند که زنانی که حفظ تناسب اندام مجله به مراتب شانس بیشتری برای موفقیت نسبت به کسانی که نمی.

شما ببینید یک تناسب اندام مجله باعث می شود شما مسئول برنامه کاهش وزن. هنگامی که شما ایجاد کرده ایم نقطه شروع خود را و نوشته شده اهداف خود را, شما می خواهید برای ایجاد برخی از زمان هر روز برای ضبط همه چیز شما می خوردن و نوشیدن. که به معنی همه چیز است. شما حتی بسیاری از تعجب زمانی که شما متوجه چه مقدار از مواد غذایی که مصرف می کنید.

هنگامی که شما شروع به آمدن چهره به چهره با مصرف مواد غذایی خود را, شما قادر خواهید بود برای تعیین که مواد غذایی را در رژیم غذایی خود را و غذاهایی که شما نیاز به جایگزین کردن با سالم جایگزین. وجود یک ارتباط خاص که مغز شما را هنگامی که شما با قرار دادن قلم به کاغذ و تبدیل به مسئول سلامت خود را. از آن آسان است به خودتان احمق را به فکر که شما در حال خوردن یک رژیم غذایی سالم تا حدی زمانی که شما نگه داشتن این افکار قفل شده دور در ذهن خود را.

همراه با ضبط عادات غذا خوردن خود را, شما می خواهید به نوشتن روزانه خود را به فعالیت های فیزیکی است. آیا شما ورزش به طور منظم? برای مطلوب سلامت زنان شما نیاز به ورزش به مدت حداقل 30 دقیقه در روز به مدت 6 روز از هفته است. شما می توانید با استفاده از مجله خود را برای تعیین سطح تناسب اندام خود را و افزایش آن به تدریج برای بهترین نتایج.

چالش خود را تمرین تناسب اندام با ساخت اهداف در هر هفته. برای مثال شما می توانید تنظیم یک هدف برای اضافه کردن وزن به برنامه ورزشی خود را و یا به دیگر پیاده روی, شنا, بیشتر, دور, نگاهی به چرخش کلاس و یا یاد بگیرند که به بازی تنیس. راز این است که برای نوشتن هر چیزی و همه چیز که حفظ خواهد کرد شما انگیزه برای ورزش منظم و خوردن غذاهای سالم است.

شما می توانید بدن که مورد نظر شما تمام طول می کشد یک میل به موفقیت و پس از تعهد به آن را از طریق. اما نکته خوب این است که شما لازم نیست که برای انجام آن خودتان. صادقانه نگه داشتن مجله تناسب اندام خود را حفظ خواهد کرد شما را با تمرکز بر اهداف خود و به شما انگیزه شما نیاز به اکسل.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید