اسرار موفقیت نشسته امتحانات

[ad_1]

بسیاری از مردم کار سخت تحصیل در رشته های مختلف افراد را به نشستن برای امتحانات در آنها است. خوب است. کار سخت است که معمولا شرط لازم برای گذراندن امتحانات. متاسفانه از آن نمی شود که آن را به یک شرط کافی! روش آزمون را می توان تقریبا به همان اندازه به عنوان مهم است. آن می تواند تمام تفاوت بین موفقیت و شکست و یا بین نمرات ضعیف و نمرات خوب.

به عنوان دانش آموزان ما اغلب در مورد شکایت بررسی سیستم. که معمولا از آنجا که ما احساس فشار از یک نتیجه نامشخص. اما مانند همه سیستم های ما نیاز به درک مکانیک به منظور آن را برای ما کار می کنند.

آنچه در زیر تا حد زیادی در رابطه با امتحانات نیاز نوشته شده پاسخ به جای ریاضی مبتنی بر افراد است.

خسته کننده بازرسان

این بخش اعمال می شود به همان اندازه به نوشتن البته کار به عنوان به بررسی پاسخ

هنگامی که شما در نظر بگیرید نوشتن مقالات نیز در نظر بگیرید کسی را مجبور به خواندن آنها. او روانشناسی است. آن را برای شما کار می کنند نه بر علیه شما. اکثر محققین کار خود را به خوبی و به طور موثر ،

آزمون ارزیابان معمولا یک کوه از اسکریپت ها به اب راه رفتن را از طریق. آنها می خواهم به دریافت از طریق آنها سریع تر به جای آهسته تر و با سهولت نسبی و نه مشکل. هنگامی که آنها پیدا کردن یک اسکریپت که تسهیل دو نفر از اشیاء آنها خوشحال و منش خود را نسبت به نویسنده soars.

یک سرخوردگی ناشی از نیاز به ‘.حفاری’ به مقاله به کشف یا دانش آموز با توجه به درست یا قابل قبول ، گاهی اوقات این کار بسیار دشوار است. امتحان به دوباره و بازخوانی این مقاله به کشف آنچه که در واقع می شود گفت. گاهی اوقات یک تصمیم واقعی ساخته شده توسط آزمونگر به اینکه یک پاسخ صحیح است, در واقع, شده است چرا که ترکیب بسیار منفرجه.

برخی از روش مورد نیاز است که جلوگیری از این وضعیت و آن را بهبود بخشد آزما وضع نسبت به نویسنده.

نوشتن به طور موثر

نوشتن به طور موثر در امتحانات است که واقعا دشوار است. وجود دارد یک روش ساده است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد و به تصویب رسید برای تقریبا هر نوع سوال.

این روش برای تقسیم مقاله شما را به سه (نابرابر) قطعات:

1. مقدمه

2. گسترش 1;

3. یک conslusion.

شماره 1 و 3 کاملا کوتاه و در واقع می گویند همان چیزی که به جز در جای روش های مختلف.

1. بسیار مهم است و یک نسخه کوتاه از پاسخ. این اجازه می دهد تا معاینه بلافاصله می دانم که شما می دانید آنچه شما در حال صحبت کردن در مورد. آن نیاز به اندکی تفاوت تعابیر بسته واقعی عبارت از این سوال.

برای مثال یک سوال می پرسد که چیزی مانند “چه عواملی هستند که تاثیر…” نیازهای مقدماتی پاسخ شروع می شود که چیزی شبیه به: “عوامل مؤثر و چنان هستند…” و شما ذکر آنها را به ترتیب نزولی به ترتیب اهمیت. یک سوال از نوع: “بحث در مورد چنین و چنین…” نیاز به یک پاسخ شروع می شود که چیزی شبیه به: “هنگامی که بحث در مورد چنین و چنین یکی از نیاز را به حساب…” و پس از آن ذکر این نکته مهم است که شما در نظر مهم است که شما می رویم به بحث در مورد.

ممکن است تغییرات دیگر در تعبیر از این سوال اما این رویکرد را اتخاذ می کنند باید همیشه همان: در حال حاضر آزما با آنچه که به طور موثر پاسخ مختصر به این سوال. معمولا طول می کشد بیش از چند خط شاید ده در اکثر. او/او خواهد پرش به بالا و پایین در هیجان در داشتن کسی که نه تنها پاسخ می داند, اما همچنین می تواند در واقع آن را صریح و روشن.

2. گسترش مقاله است که به سادگی یک توسعه نشان می دهد که هر چه می گفت در 1. درست است یا مربوط است. این طول می کشد تا بسیاری از مقاله. استفاده از یک پاراگراف جدید برای هر نقطه. نترس بود دقیق. در پایان هر یک از این پاراگراف مربوط به آنچه شما گفته اند که به طور مستقیم به این سوال. به عنوان مثال “از این رو دیده می شود که…” و غیره.

اگر در طول این دوره از نوشتن پاسخ خود شما به طور ناگهانی به یاد داشته باشید واقعا نقطه اصلی که واقعا باید قبل از آن فقط “گره” آن را به عنوان اگر این جایی است که شما همیشه در نظر گرفته شده آن را به رفتن. در نتیجه: “البته بیشتر به یک نقطه که نیاز به توجه ویژه و تاکید و در این مقطع است…” سعی کنید و آن را به نظر می رسد طبیعی ترین محل برای قرار دادن آن است. معاینه ممکن است فکر می کنم آن بهتر است در جای دیگر اما او را نمی خواهد و معمولا قسمت بزرگي ازانرژي جنبش شما که برای

3. نتیجه گیری خواهد شد کمی بیشتر از یک مجدد از مقدمه – اما شما نیاز به یک نتیجه گیری. در طول نوشتن این مقاله شما ممکن است فکر برخی از نقاط دیگر نه در مقدمه ذکر شد. بنابراین مطمئن شوید که به ذکر آنها در نتیجه گیری.

دفعات بازدید: قبل از نوشتن

همیشه صرف حداقل شش/هفت دقیقه از سه ساعت امتحان خواندن سوال و مقاله. خواندن آن را سه بار. برای اولین بار به دریافت یک تصور کلی. دوم به علامت گذاری به عنوان هر گونه سوال است که شما می توانید منطقی تلاش کنند. سوم به بررسی کنید که شما خواندن دوم تصمیم گیری دقیق بودند – گاهی اوقات در مواجهه با تنش های عصبی آنها نیست. این زمان صرف شده است. به عنوان یک invigilator, اغلب, فتیش, داخل, در, دیدن, دانش آموز خود را گرفتن قلم و شروع به نوشتن قبل از ساعت متوقف شده chiming ساعت به آغاز!

تقسیم زمان

مگر اینکه برخی از سوالات را نابرابر سهام در مجموع علائم ممکن است همیشه زمان خود را تقسیم به طور مساوی بین سوالات. شدید وجود دارد کاهش می گرداند به هر دقیقه اضافی صرف شده در حال حاضر سوال – بیشتر می تواند اضافه شود به طور کلی مجموع با رفتن بر روی بعدی.

نتیجه گیری

به عنوان گفت: در حال حاضر پرتاب نمی دور کار سخت خود را در طول سال از طریق بد و یا هیچ موجود روش آزمون. با روش خوب این است که در واقع ممکن است انجام دهید نه به خوبی با نحیف دانش (اگر چه یک مدافع عمل!), در حالی که آن را امری عادی برای دانش آموزان به underachieve با غفلت خود روش.

[ad_2]