بازاریابی با موفقیت با Facebook

[ad_1]

که کانال های رسانه های اجتماعی کار به طور موثر برای کسب و کار شما? اگر شما مانند بسیاری از دیگر کسب و کار مردم Facebook است که احتمالا در میان لیست خود را بیشتر با استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی. اما آیا شما فکر می کنم که شما در حال اعمال نفوذ Facebook برای همه است که آن را می تواند ارائه کسب و کار شما?

برخی از Facebook تلاش کار می کنند و برخی نمی خواهد

واقعیت این است که Facebook مقدار زیادی از قدرت و امکانات در پشت آن وقتی که می آید به کسب و کار. علاوه بر این Facebook شده است در اطراف برای مدتی و آن را به دست آورده احترام در میان مردم کسب و کار. البته Facebook امروز نیست Facebook از دیروز. در آغاز Facebook استفاده می شد خیلی منحصرا توسط دانشجویان برای برقراری ارتباط به راحتی در میان آنها است. اما امروزه Facebook استفاده شده توسط میلیون ها نفر برای همه نوع از اهداف است.

حقیقت این است که Facebook دارای پتانسیل فوق العاده ای وقتی که می آید به بازاریابی محتوا, اما شما نیاز به درک روشنی از آن جنبه از کانال رسانه های اجتماعی را به کار به طور موثر برای کسب و کار خود و آنهایی که نمی خواهد. چرا که هر کسب و کار متفاوت است, این مهم است که واقعا قرار دادن ذهن خود را در اطراف نیازهای خاص کسب و کار شما. برخی از جنبه های Facebook است که ممکن است خود را در خدمت کسب و کار بسیار خوبی هستند:

  • ارسال منظم: یکی از جنبه های مهم ارسال مطالب برای هر فرد کسب و کار است که ارسال انجام می شود به طور مداوم از هفته به هفته. واقعیت این است که مخاطبان خود را اعضای نیاز به دیدن قوام از شما به طوری که شما می توانید ساخت یک رابطه با هم. خود را قوام می گوید بسیاری از چیزهای مختلف از جمله ساخت یک بیانیه در مورد چگونه شما متعهد هستند به مخاطبان هدف خود را. این واقعیت که شما در حال ارسال بالا-کیفیت محتوا بدان معنی است که شما در حال ساخت بهترین تلاش خود را برای حل هر مشکل(ص) آنها در حال تجربه. این یک واقعیت شناخته شده است که محتوای همیشه باید تازه باشد. آن را هرگز نباید راکد. این بسیار مفید است اگر شما در پست محتوای همیشه سبز به عنوان آنجا که ممکن است, اما شما هنوز هم باید مسئولیت برای به روز رسانی محتوای منظم و برای ارسال محتوای جدید (اعم از ایجاد یا سرپرستی) بسیار منظم است.
  • درگیر همواره: آن را به اندازه کافی برای شما برای ارسال مطالب به صورت منظم. شما همچنین باید پرش با هر دو پا وقتی که می آید به تعامل با مردم از طریق نظرات در پایین پست. وجود دارد راه های مختلفی که شما می توانید انجام دهید که از جمله پرسیدن سوالات فکری به اشتراک گذاری افکار خود را, و غیره. آنچه مهم است این است که شما در تعامل با افراد دیگر. بیشتر شما می توانید بحث جالب تر جامد روابط خود را با آن دسته از مردم تبدیل خواهد شد. جالب توجه است اگر شما درگیر با مردم آنها را به شما بگویم آنچه که منافع آنها است. همه انسان ها عشق را به فکر می کنم که نظرات خود را مهم است. شما یک مسئولیت به آنها را احساس می کنید درست است که راه.
  • نمی چسبد به طور انحصاری به متن: همانطور که شما آگاه هستند وضعیت به روز رسانی ها کاملا ضروری است اگر شما می خواهید به موفقیت در کسب و کار. اما این بدان معنا نیست که شما نباید آن را به روز رسانی جالب برای افراد دیگر. شما ممکن است بخواهید به طور جدی در نظر اضافه کردن یک عنصر گرافیکی از نوعی به وضعیت خود را به روز رسانی به عنوان به خوبی. با توجه به این که بسیاری از مردم در حال بصری یک عنصر گرافیکی خیلی خوب کار می کنند با آنها و کسانی که مردم واکنش نشان می دهند مطلوب به آنچه شما در حال ارسال. عنصر بصری ممکن است به عنوان ساده به عنوان یک عکس از چیزی است که مرتبط و جالب است.
  • استفاده نمی Facebook در یک شیوه تبلیغاتی: رسانه های اجتماعی که شامل Facebook, قطعا در خدمت یک هدف مهم در کسب و کار. این محتوا است که شما به اشتراک گذاشتن با افراد دیگر در Facebook باید آموزنده, آموزشی و هیجان انگیز است. آن را هرگز نباید تبلیغاتی. آخرین چیزی که شما می خواهید برای انجام شده است برای ارائه یک “فروش سخت” از آنجا که این آخرین چیزی است که مخاطبان خود را عضو می خواهید به عنوان خوانده شده. باید آن را در مورد نیازهای خود را قبل از خود را نیاز دارد. آن است که ساده است.
  • Facebook در خدمت بسیاری از اهداف ارزشمند از جمله خدمات به مشتریان بزرگ: چرا که روابط موفق در قلب رسانه های اجتماعی و خدمات به مشتریان به نظر می رسد طبیعی است. پس از همه, آن است که همیشه در مورد مردم قبل از هر چیز دیگری است. تعامل از خدمات به مشتریان چشم انداز اجازه می دهد تا شما را به توسعه معنی دار و پایدار روابط خود را با هدف قرار دادن مخاطبان. حقیقت این است که خدمات به مشتریان خوب است که یک بخش ضروری از هر کسب و کار و شما قطعا از این قاعده مستثنی.

نتيجه گيری

وجود دارد بسیاری از راه های مختلف که در آن شما می توانید بازار خود را کسب و کار آنلاین. بسیار مهم است که شما نمی تخفیف Facebook به عنوان یکی از کانال های رسانه های اجتماعی است که دیگر موثر است یا معتبر است. که به سادگی درست نیست. Facebook دارای مقدار زیادی برای ارائه و می توان آن را بسیار قدرتمند برای کسب و کار شما. علاوه بر این از آنجا که بسیاری از مردم در حال اتصال به Facebook, این امر می تواند احمقانه به استفاده از چنین تعداد اتصالات. به عنوان کسی که درگیر با بازاریابی برای کسب و کار شما نمی تواند به نادیده گرفتن قدرت است که Facebook است و در پشت آن.

[ad_2]