بازاریابی کسب و کار مربیگری خود را با موفقیت

[ad_1]

هنگامی که شما برای اولین بار تصویر شروع یک برنامه مربیگری شما احتمالا فکر کردم این امر می تواند آسان و شما را به سرعت ایجاد یک درآمد اما آن را بسیار دوست دارم که شما را کشف کرده اند بسیار سریع است که مربیگری کسب و کار است و نیاز به درمان مانند یک کسب و کار. درست مانند هر کسب و کار, یک کسب و کار مربیگری نیست شدن سریع طرح; در آن طول می کشد کار سخت برای قرار دادن با هم و با هم نگه داشتن و ثابت بازاریابی توجه است.

شاید شما باید برخی از مشتریان شما در حال مربیگری در حال حاضر و شما در حال دیدن یک جریان ثابت درآمد. اما شما نیاز به نگه داشتن در ذهن که در نهایت این مشتریان حرکت خواهد کرد و شما خواهد شد نیاز به امکانات جدید به انتظارنشسته بودند و آماده برای رفتن. آن را کاملا ضروری است که شما همچنان به بازار کسب و کار مربیگری خود در حال حاضر در حالی که شما مشغول هستند و با مشتریان فعلی و نه صبر کردن تا زمانی که آنها انجام می شود. اگر شما صبر کنید, شما به احتمال زیاد شاهد یک کاهش در درآمد که شما در پیدا کردن مشتریان جدید است.

چگونه می توانم به شما مشتریان جدید?

هنگامی که شما در حال حاضر مشغول پیدا کردن مشتریان جدید می تواند چالش برانگیز. در اینجا برخی از راه های ساده شما می توانید پیدا کردن مشتریان جدید است.

  • درخواست فعلی شما و یا مشتریان قبلی برای ارجاع – بدون شک کلمه از دهان ارجاع هستند یک راه عالی برای ساختن کسب و کار شما. ارائه انگیزه های پولی برای یک مشتری جدید ارجاع نشان می دهد که چقدر به شما قدردانی ایمان خود را در شما و در حالی که هزینه ارجاع است نه یک مفهوم جدید آن را با این نسخهها کار برای هر دو آفلاین و آنلاین مربیگری. اما شما را پیدا خواهد کرد که بسیاری از مشتریان موجود خود را با خوشحالی به شما ارائه یک مرجع – به سادگی به خاطر شما انجام یک کار بزرگ برای آنها است.
  • باید یک سایت یا وبلاگ که در آن شما می توانید نمایش گذاشتن تخصص خود را. مردم را به سایت خود را به شما بررسی کنید و ببینید که چه مربیگری خود برنامه است در مورد. اطمینان حاصل شود که شما ارائه نکات نشان می دهد که شما می دانید آنچه شما در حال صحبت کردن در مورد, اما دور نمی دهد همه چیز را به صورت رایگان و یا شما نمی توانید مشتریان.
  • نسل سرب خود را در سایت فوق العاده مهم است و داشتن یک ویژه سادگی ارائه به منظور جمع آوری نام و آدرس ایمیل از افرادی که سایت خود را ببینید. این آگهی ممکن است مشتریان بالقوه و با استفاده از پیگیری ایمیل و خبرنامه به طور منظم شما می توانید اقامت در تماس با آنها. علاوه بر این, آن را واقعا مهم است که یک راه برای خود چشم انداز و مشتریان به راحتی به تماس با شما به عنوان آنها ممکن است سوال در مورد خدمات خود را.

  • یکی دیگر از راه برای امن مشتریان جدید برای ارسال اطلاعات مفید و پاسخ به سوالات در انجمن مناسب است. این است یک راه عالی برای ایجاد روابط توسعه اعتبار به عنوان یک متخصص و به دست آوردن اعتماد است. مفید در این سایت و شما را پیدا خواهد کرد که مردم به شما آمده است اما به طور مستقیم و پرهیاهو و بازاریابی به احتمال زیاد بیگانه خوانندگان خود را. در واقع آشکار بازاریابی کسب و کار شما در انجمن ناپسند است و حتی می توانید شما ممنوع – بنابراین مطمئن شوید که به پیروی از قوانین فروم و ببینید که چگونه دیگران ارسال و پاسخ دادن.
  • می دانم دیگر مربیان در زمینه خود را. گاهی اوقات دیپلم تصمیم به قطع در مشتری خود را بارگذاری و یا اضطراری که در آن او می تواند ‘ تی را در کنار دسته ای از مشتریان – به سادگی به دلیل رابطه شما را توسعه داده اند با او ممکن است اشاره این افراد به شما.

مربیگری کسب و کار شما نه تنها نیاز مشتریان برای موفقیت به آن نیاز دارد مواد خوب. توسط مواد خوب – آن را باید به آنچه که مشتری می خواهد. همیشه توجه داشته باشید از چگونه جلسات مربیگری می رویم و همیشه درخواست برای انتقادات و پیشنهادات. که راه شما می توانید برنامه های خود را به شما و مشتریان شما. شما ممکن است فکر می کنم شما می دانید آنچه آنها نیاز دارند, اما آن را نمی ممکن است آنها چه می خواهند.

[ad_2]