برنامه ریزی جانشینی: گرفتن اردک خود را در یک ردیف

[ad_1]

جانشینی و تداوم برنامه ریزی برای کسب و کار شما

امروز اولین روز از سقوط و تغییرات فصلی اغلب با آنها را یادآوری است که برنامه ریزی برای آینده چیزی است که ما اغلب غفلت انجام دهید تا زمانی که آن را می شود کاملا ضروری است.

به هر چیزی که وجود دارد یک فصل خود را کسب و کار است و نه یک استثنا برای این قانون. در برخی از نقطه رهبران فعلی خواهد شد راه را برای رهبران جدید و این که آیا شما در حال تلاش برای نگه داشتن یک کسب و کار خانوادگی در خانواده و یا شما در حال آماده سازی یک خرید-فروش و استراتژی شما نیاز به تامل حفظ ارزش گذاری و یک طرح برای آینده کسب و کار شما.

اهمیت برنامه ریزی

اگر شما در حال حاضر نیست که یک برنامه در محل برای اطمینان از تداوم کسب و کار, شما باید پیش نویس یک. نه تنها این طرح به نفع نسل آینده رهبری, اما آن را ارائه واضح تر نگاه کنید به چگونه کسب و کار خود و عملکرد در حال حاضر فقط چگونه شما آماده برای رشد و تغییر است.

زمانی که کاندیداهای ریاست جمهوری در مورد انتخاب بسیاری از ترکیبات ترس که در حال حاضر دفتر دارنده را پشت سر بگذارید یک ظرف غذا برای بعد از وقت. همان اتفاقی می افتد زمانی که کسب و کار دست را تغییر دهید.

شما نمی خواهید به ترک شرکت خود را در وضعیت فعلی خود را برای کسی به ارث می برند و یا گام به. آنها ممکن است مورد استفاده قرار گیرد به انجام بدون چیزهایی که شما آموخته ام به چشم پوشی و یا کار در اطراف و در هر زمان کسی است که تنظیم به یک محیط جدید سیستم و مجموعه ای از مسئولیت های حاشیه برای خطا و احتمال سوء مدیریت تا حد زیادی افزایش.

Andrew J. شرمن می نویسد که تنها 35 درصد از خانواده کسب و کار برای زنده ماندن در گذشته نسل اول مالکیت و پس از تنها 20 درصد کسانی که آن را به نسل سوم. منبع: Entrepreneurship.org “آشنایی با اصول جانشینی و انتقال برنامه ریزی است.” آماده سازی می توانید افزایش شانس خود را از نزدیک به یک انتقال بدون درز پس برنامه های خود را باید به خوبی ساختار مستند و بررسی توسط تمام اعضای تیم است.

جانشینی فرآیند برنامه ریزی

به منظور آماده سازی شما برای برنامه ریزی هر مرحله از فرایند و قفل اسلحه با مردم به شما به عنوان نسل بعدی از رهبری است. مراحل زیر را ارائه چارچوبی برای جانشینی فرآیند برنامه ریزی:

  1. شناسایی رهبران کلیدی خواهد بود که موفق شد توسط رهبران جدید

  2. تعیین توابع کار و مهارت های آن زمان رهبران

  3. انتخاب مناسب ترین اعضای تیم برای شرکت در برنامه ریزی جانشینی

  4. بحث در مورد تفاوت بین زمان نقش و احتمالی نقش رهبری

  5. توسعه برنامه های خود را برای موج بعدی از رهبری و کمک به آنها در انجام فعالیت های آماده سازی

  6. مصاحبه و جدید خود را انتخاب کنید تیم رهبری و ایجاد یک جدول زمانی جهت

گرفتن اردک خود را در یک ردیف: چگونه برنامه ریزی جانشینی مربوط به خود اسناد مهم

وجود دارد بسیاری از جنبه های مهم را به مطمئن شوید که کسب و کار ضروری عناصر در محل هستند به طوری که جانشینان سمت چپ نمی تقلا برای ایجاد پارامترها و فرآیندهای مربوط به شرکت شما را حیاتی اسناد و مدارک. زیر کسب و کار بحرانی مراحل باید با تمام توان در حال حاضر که آیا انتقال قریب الوقوع است یا امکان دور:

1) بررسی اسناد و مدارک مهم و سوابق. قانونی حسابرسی از کسب و کار خود و مستندات است یک راه خوب برای رفتن. زیر اسناد و مدارک باید موضوع را به نقد و بررسی:

یک. اداری اسناد: پروژه برنامه مدیریت گزارش های پیشنهادی, Sla, فروشنده و قراردادهای تعمیر و نگهداری, ایمیل و غیره.

b. طرح اسناد: اسناد برنامه ریزی برای تداوم کسب و کار, فاجعه, بهبود, مدیریت اورژانس, حادثه, پاسخ, احتمالی, و غیره.

c. تداوم کسب و کار گزارش: کسب و کار تجزیه و تحلیل تاثیر گزارش های ارزیابی ریسک اسناد و مدارک داخلی و خارجی گزارش حسابرسی زنجیره تامین و گزارش و غیره.

d. تیم اسناد: پاسخ اضطراری فهرست اسامی تیم, لیست پرسنل با مجاز کردن دسترسی به برخی سایت ها و یا سیستم های دیگر, تیم مدیریت و واگذاری اسناد

e. تخصصی اسناد: آگاهی از مواد برنامه آموزشی مواد شبکه و مرکز داده ها, نمودار, جایگزین محل دفتر جزئیات کار منطقه بازیابی جزئیات سایت ، با توجه به صنعت تخصصی اسناد ممکن است شامل مواد که به موضوع حفاظت و نگهداری مورد نیاز به خصوص در تنظیم صنایع مانند بهداشت و درمان, دارویی, مالی, حقوقی و آموزش و پرورش.

f. HR اسناد: پرسنل فایل (فعال و غیر فعال و فایل های کارمند) نامزد, مستندات, مزایا و حقوق و دستمزد اطلاعات شکایت و اقدام سوابق ،

g. علیرضا/AP اسناد: فاکتورها POs ترازنامه تجزیه و تحلیل جریان نقدی وام و اعتبار اسناد مالی, اطلاعات, هزینه بدهی و مطالبات معامله سوابق قبوض آب و برق و غیره.

h. اسناد تاریخی: شکل گیری کسب و کار, فایل, مقالات اختلاط کنترل اسناد سازماندهی مجدد و تغییر ساختار اطلاعات نقشه و دیگر مرحله اولیه برنامه ریزی اسناد و مدارک و غیره.

2) مطمئن شوید که شما امن کار برکنار سازی و سهولت در بازیابی:

یک. اولیه ذخیره سازی

b. ذخیره سازی پشتیبان

c. سیستم های دسکتاپ

d. لپ تاپ ها و دستگاه های تلفن همراه

e. همکاری سیستم مانند شیرپوینت

f. ابر ذخیره سازی

g. از راه دور مراکز داده

3) دسترسی و کنترل سیستم مدیریت سند باید مبتنی بر اجازه به کاربران مجاز است. شما نمی خواهید هر گونه فایل های خراب شده یا از دست رفته.

4) اسکن مهم سخت-کپی اسناد از جمله سیستم قرارداد Sla, ضمانت نامه و قراردادهای نگهداری به فرمت PDF. اطمینان حاصل شود که اصل ذخیره شده در امن امن سازگار با محیط ها و مکان های نسوز. اطلاع رهبری جدید از این اطلاعات و فروشگاه اصلی نسخه بر روی سایت برای سهولت دسترسی (پس از ساخت مطمئن شوید که آنها بوده ام تا حمایت برای امن کردن سایت محل).

5) بررسی و یا ایجاد یک سند خط مشی مدیریت که باید مشخص کنید که فایل ها و اسناد است که باید ذخیره شود چگونه و در کجا باید آنها را ذخیره می شود, چگونه و زمانی که آنها در حال به روز رسانی و هنگامی که پشتیبان گیری باید رخ دهد و هنگامی که آنها را می توان از دفع (اگر تا کنون). سیاست نیز باید شناسایی قوانین برای بازیابی سند, نسخه, کنترل, قوانین, سند مصوبات سند توزیع آرشیوی قاب زمان و قوانین برای تخریب امن.

6) سند مدیریت کنترل باید بخشی از BCMS (کسب و کار کنترل سیستم های مدیریت) فعالیت های ممیزی حداقل سالانه و باید به طور منظم به روز شده.

7) بازیابی روش های مسخره حالات و تیم بازیابی سند تمرینات همه باید بخشی از ساخت مطمئن شوید که سیستم شما در حال مهر و موم شده برای نسل بعدی.

8) ایجاد یک لیست اولویت از اسناد و مدارک مهم (طلب کردن از کمک های متعدد سر گروه) اورژانس لیست تماس و اطلاعات دیگر که ممکن است نیاز به سرعت قابل دسترسی در وضعیت بحران است. دانستن است که شما قادر به به طور موثر مدیریت پاسخ و بازیابی تلاش خواهد شد یک راه طولانی به سوی ساخت مطمئن شوید که کسب و کار خود و آماده است تا به دست را تغییر دهید.

9) اضطراری ابزار که شامل سخت کپی از اسناد و مدارک مربوطه و همچنین نسخه های دیجیتال در درایو انگشت شست و یا مناسب دیگر دستگاه های ذخیره سازی خارجی.

10) ثبت و تاریخ خود را از تلاش و نتیجه را مسخره تمرینات تطبیق برنامه اگر نقاط ضعف شناسایی می شوند. این اطلاعات حیاتی خواهد بود به نسل بعد از رهبری و به آنها کمک خواهد کرد برنامه ریزی بدون درز تداوم آنچه شما آغاز شده است که تضمین امنیت شما تلاش نمی هدر برود.

*منبع: Paul Kirvan از ما فصل از تداوم کسب و کار موسسه. TechTarget جستجو بازیابی مقاله بهینه سازی سیستم های مدیریت اسناد برای تداوم کسب و کار.

مطمئن باشید که همچنین نگاهی به ARMA را به طور کلی پذیرفته شده Recordkeeping اصول و به دنبال اعتماد سوابق مدیریت شریک اگر شما در حال حاضر نیست که یک. تخصص خود را span صنایع مختلف و ارائه توصیه های ارزشمند به شما اجازه می دانم که اگر کسب و کار شما آماده است برای انتقال مالکیت است.

[ad_2]