بسته تکنیک – 5 فوق العاده ان بسته تکنیک های برای فروش با موفقیت

[ad_1]

هر فروشنده به شما خواهد گفت همان چیزی که – بیشتر و متنوع تر بسته شدن تکنیک شما با استفاده از, بیشتر احتمال دارد شما را به فروش. اگر شما با استفاده از تکنیک های NLP برای فروش, شانس خود را از موفقیت ها و حتی بیشتر.

همه شما باید انجام دهید این است اضافه کردن زیر ان بسته تکنیک های به زرادخانه خود را به فروش بیشتر.

1) نشان می دهد چشم انداز او خواهد بود یک گام به جلوی جمعیت/رقابت است.

این یکی از ان بسته تکنیک های شبیه به خوبی شناخته شده هوشمند ، اما از آن می رود یک گام بیشتر است. شما باید برای نشان دادن مشتری است که با خرید و استفاده از محصول خود را “ایستادگی کردن در میان جمعیت” و یک قدم جلوتر از هر کس دیگری.

نزدیک است که واقعا ساده است. اگر شما از فروش یک قطعه جدید از تجهیزات به یک مدیر شما می توانید به راحتی به او می گویند “به عنوان یک مجموعه موفق و نوآورانه مدیر شما قطعا بیشتر از این محصول است که به طور خودکار اجازه می دهد تا شما را به دریافت یک قدم جلوتر از رقابت.”

2) استفاده از روش های سنتی عاطفی نزدیک با پرسیدن یک سوال.

این هم یکی از ان بسته است که با استفاده از تکنیک های سنتی نزدیک به علاوه یک موثر تر و تاب است. همه شما باید انجام دهید این است که از چشم انداز چگونه او احساس می کند در مورد این محصول.

در واقع به جای قدم زدن و پیشرو با شرح جملات شما نیاز به استفاده از یک سوال با چه ؟ این صدا ممکن است پیچیده اگر شما آشنا هستند با ان شرایط اما آن را در واقع کاملا ساده است. اجازه دهید من به شما نشان می دهد.

شما به سادگی باید به درخواست خود را از چشم انداز “چگونه شاد شما در مورد استفاده از این محصول؟” شما در حال presupposing که فرد خوشحال است و او شما را دقیق پاسخ دهد.

سپس شما به سادگی باید به چشم انداز بگویید “تصور کنید چقدر خوشحال به شما خواهد شد با استفاده از این محصول هر روز پس از خرید آن است.”

این یکی از ان بسته تکنیک های کار مانند سحر و جادو به دلیل آن است که همه چیز در آن – چه احساسات تحريک افزايش میيابد و کمی با عبارت (با استفاده از این محصول هر روز) که برجسته سود بیشتر است.

3) استفاده از یک هوشمند با گرفتن قرارداد.

این نسخه یکی دیگر از بازی های محبوب هوشمند نزدیک است. زیبایی این یکی از ان بسته تکنیک های است که چشم انداز مشتری انتخاب خواهد شد اما به می گویند بله. اجازه دهید من به شما نشان می دهد چگونه کار می کند.

همه شما باید بگویم این است که “به عنوان یک هوشمند/موفق/فرد هوشمند شما با من موافق است که با خرید این محصول شما مشکل شما را حل کند و از مزایای دریافت کنید شما می خواهید.”

ترفند در اینجا این است که چشم انداز به طور خودکار موافقم با قسمت اول جمله (که او هوشمند و/یا فرد موفق) بنابراین او انتخاب خواهد شد اما به توافق با بخش دوم از این جمله به عنوان به خوبی.

4) نیاز چشم انداز به خرید با استفاده از یک آشکار تهدید.

بی تصمیمی است که یکی از بزرگترین موانع salespersons صورت. فرد می خواهد به خرید محصول, اما او هنوز هم تعجب که آیا او خواهد شد دریافت مزایای کافی است. این جایی است که این به اصطلاح فوری نزدیک می آید.

آن را تا به برخی از negativism در آن شما به آسانی می توانید از آن استفاده کنید اگر همه مثبت بسته شدن تکنیک های شما اعمال می شود شکست.

الگوی شما نیاز به استفاده از این است که “آیا منتظر نیست برای دریافت/تاخیر در خرید محصول است. تهدید X نیست و انتظار.”

من نشان دادن این ایده با یک مثال. بیایید می گویند شما در حال فروش قرص های رژیم غذایی. شما می توانید می گویند به چشم انداز “آیا تاخیر در گرفتن این قرص و وزن پایین. چاقی نیست در انتظار است.”

اگر شما از فروش محصول کسب و کار شما می توانید می گویند “نمی صبر کنید تا به این راه حل کسب و کار برای افزایش بهره وری است. رقابت خود را ندارد و انتظار.”

5) خود را نشان می دهد چشم انداز یک نمونه موفق را دنبال کنید.

این یکی از ان روش بستن نیز ساده و موثر است. آنچه شما انجام می دهند با این حال نشان دادن چشم انداز خود را که با خرید محصول خود را به آنها را دریافت کنید تنها منافع واقعی که شخص دیگری در حال حاضر است. این یک ادم استراتژی است.

اگر شما در B2B فروش و فروش یک کسب و کار و محصول شما می توانید می گویند: “آیا آنچه را به شرکت X را انجام داد. دریافت و استفاده از این محصول برای افزایش سود خود را 50 درصد است.” چشم انداز به طور خودکار فرض کنیم که او را به این باور نکردنی بهره مند شوند به طوری که او خواهد شد به صورت خودکار توافق می کنید برای خرید.

فقط به یاد داشته باشید که شما مجبور به استفاده از اصل حقایق هنگامی که با استفاده از این نزدیک است.

در حال حاضر شما می توانید همه این ان بسته تکنیک های موثر است. به یاد داشته باشید که بیشتر شما در یادگیری بهتر است.

[ad_2]