بنزودیازپین خروج – نکاتی برای مقابله با موفقیت

[ad_1]

در حالی که هر کس نمی خواهد تجربه مشکلات کاهش تدریجی یک بنزودیازپین (آرامبخش) بسیاری از آنها مشمول عوارض جانبی و علائم عجیب و غریب است که می تواند ثابت کند پس از سانحه. نکات زیر کمک خواهد کرد که هر کسی که در حال آماده شدن برای مخروطی و یا در حال حاضر در مراحل برداشت.

سرد ترکیه:

اگر شما در حال حاضر مصرف بنزودیازپین لطفا نه قطع دارو به طور ناگهانی به این خطرناک است و می تواند باعث تشنج خروج روان و طولانی برداشت. بهتر است به عقب نشینی در یک راحت سرعت تعیین شده توسط شما تحت نظارت پزشک و با استفاده از یک کاهش تدریجی برنامه از جمله کسانی که مشخص شده در اشتون دستی.

تجربیات منحصر به فرد:

بهتر است برای پیش بینی نشده است و مشکل خروج هر فرد تجربه منحصر به فرد است و هر کس منوط به شدید و طولانی نشانه. با تمرکز به طور عمده در حساب منفی و پیش بینی بدترین ممکن است در شدت اضطراب و مانع از بازیابی.

سیستم پشتیبانی:

داشتن یک پشتیبانی قابل اعتماد پایه حداقل چند اعضای خانواده یا دوستان به ارائه حمایت عاطفی و عملی یک تفاوت بزرگ را. دریغ نکنید برای درخواست کمک اگر شما به آن نیاز دارید. اگر شما در حال جدا سعی کنید با گرفتن آنلاین انجمن حمایت از کسانی که می تواند مربوط به خود را تجربه. حتی صحبت کردن به یک خط تلفن کارگر بهتر است از تلاش برای مقابله در خود; های نگرانی های خود را می تواند درمانی.

تصدیق/مثبت صحبت کردن با خود:

این یک استراتژی قدرتمند برای مقابله با نگرانی در افکار. به جای تمرکز بر علائم و تشدید اضطراب خود را, شما می توانید با استفاده از affirmations مثبت مانند “من سپاسگزار برای من شفا” و یا “هر روز در هر راه من بهتر و بهتر” برای ایجاد یک تغییر مثبت در انرژی. سعی کنید به ماندن در آگاهی و هنگامی که شما متوجه منفی صحبت کردن با خود فقط به آرامی به خودتان بگویید به ‘توقف’ (بدون قضاوت) و سوئیچ به تاکید مثبت.

تنفس:

پیدا کردن حداقل یک روش تنفس که آثار مثبت برای شما کلیدی است. یک راه آسان برای ایجاد یک ریتم است که با تمرکز بر روی نفس خود را به عنوان شما را به هوا و تنفس به آرامی. بسیاری وجود دارد بسیار توصیه می شود از جمله تکنیک های تنفس دیافراگم. هنگامی که شما پیدا کردن یکی که با این نسخهها کار خوبی برای شما – احساس می کند که بدون استفاده از زور و استفاده از آن به نفع خود استفاده کنید.

خود پرورش:

این یک زمان به خود زیاده بنابراین احساس گناه نکنید اگر شما احساس می کنید مانند انجام است پیچش یا حلقه زنی بر روی نیمکت با یک کتاب خوب و یا فیلم. لذت بردن از منحرف خود را با بازی های آنلاین نگه داشتن ذهنی تحریک با پازل تماشای خنده دار شما, کلیپ های داغ, سعی کنید watercolour painting, گوش دادن به موسیقی و انجام تمام فعالیت های فراغت است که شما تا به حال هیچ وقت برای زمانی که زندگی مشغول بود. اجتناب از موقعیت های استرس زا احساسی تخلیه مردم و به یاد داشته باشید این درست است که می گویند “نه”. کسانی که واقعا مراقبت را درک خواهد کرد و هنگامی که شما به خوبی دوباره شما خواهد بود قادر به متعهد و بیشتر از خودتان.

تغییرات در رژیم غذایی:

در هنگام خروج از سیستم عصبی می تواند در یک حالت ثابت از تحریک پذیری بیش از حد. برخی از پیدا کردن آن لازم است برای مانیتور کردن و تغییر رژیم غذایی خود به حداقل رساندن اختلالات معده و علائم دیگر. داشتن کوچک و مکرر ساده, پایین, قند خون, وعده های غذایی, اجتناب از کافئین و الکل و شکر/شیرین کننده های مونو سدیم گلوتامات (MSG) و فرآوری شده آماده وعده های غذایی همه گزارش برای کمک به. همچنین مهم است به ماندن هیدراته با نوشیدن مقدار کافی آب در طول روز است.

الکل:

الکل با این نسخهها کار در همان گیرنده در مغز به عنوان benzos (GABA). داشتن حتی یک کوچک مقدار طول خروج شناخته شده است به تشدید علائم آن را به عنوان تداخل با گیرنده’ up-قوانین و مقررات و یا شفا. اگر شما با داشتن علائم ناخوشایند و هنوز مصرف الکل سعی کنید حذف آن و در حالی که برای دیدن اگر وضعیت شما را بهبود می بخشد. این مهم است; کسانی که مصرف الکل در دوران عقب نشینی هرگز نباید تعجب کرد اگر علائم آخرین برای مدت زمان طولانی و شدید هستند.

ورزش:

اجرای ورزش شدید روال گاهی اوقات می تواند علائم را بدتر می کند تا آرام معمول با افزایش تدریجی بهتر است. برعکس ورزش به خوبی تحمل می شود بسیار مفید در هنگام خروج; بدن خود را به شما اجازه می دانم که محدودیت های خود را. حتی یک پیاده روی کوتاه در هوای تازه و یا ساده به روال یوگا برای حفظ جریان انرژی را باید یک تفاوت مثبت.

درمان های مکمل:

این گزارش مزایای ماساژ استخوان درمانی کایروپرکتیک مراقبت بازتاب درمانی و دیگر درمان های مکمل در طول برداشت متضاد. در موارد شدید حساسیت آنها می تواند باعث علائم عود یو پی اس و آن را خوب است برای آگاهی از این. شما باید یک واکنش ناخواسته یک روش ملایم می تواند یک گزینه تا زمانی که شما به خوبی به اندازه کافی برای لذت بردن از تحریک عمیق تر.

مکمل:

ویتامین ها و مکمل های دیگر علت واکنش های منفی در برخی از مردم در حالی که دیگران را در بر داشت که آنها به نظر می رسد برای کمک به. یک فرد می تواند با افتخار اعلام کند که یک مکمل خاص یک معجزه بود درمان یا تسریع بهبودی در برخی از راه و زمانی که یکی دیگر از آن تلاش می کند نتیجه ناخوشایند است. آن است که یک ماده از رعایت و به استثنای: اگر شما با داشتن یک مشکل خروج در حالی که مصرف مکمل های, سعی کنید حذف آنها را به دیدن اگر علائم خود را بهبود بخشد.

خواب:

هنگام خواب مختل شده است در هنگام خروج از آن می توانید زمان را به صورت یک الگوی طبیعی برای از سر گرفته شود. اگر شما در حال حاضر حذف تحقيق معمول مانند کافئین و الکل و ناراحت کننده دمای اتاق تلویزیون در اتاق آخر, اخبار/تحریک ذهنی صداهای بلند و روشن و چراغ و…. شما می توانید سعی کنید خواب, سی دی تمرینات تنفسی و دیگر تکنیک های تمدد اعصاب. اما در طول حاد خروج شما ممکن است پیدا کردن که هیچ چیز کار می کند. عدم مقاومت به حداقل رساندن اضطراب و آرامش عمیق و استراحت ممکن است تنها گزینه است. در نهایت شما خواهد خواب برای چند ساعت در یک زمان و این افزایش خواهد یافت تا زمانی که شما به پایان رسید تا داشتن یک, کامل, صدای خواب شب بسیار با کیفیت تر از زمانی که شما بر روی مواد مخدر است.

پذیرش:

مهم ترین خروج مقابله ابزار پذیرش از علائم. اگر شما می توانید فرض نقش ‘جدا ناظر و اذعان کرد که این علائم موقتی هستند و لازم است مسیر بهبودی و سپس شما ممکن است احساس تمایل به مبارزه با آنها. بیشتر به شما مقاومت در برابر قدرت بیشتر شما را به علائم و آنها به پایان خواهد رسید تا با داشتن یک مقدار قوی تر از نفوذ لازم در تجربه خود را. پذیرش کلید بازیابی آسان تر سفر.

[ad_2]