تاریخچه مرسدس بنز: این 230SL بتکده

[ad_1]

مرسدس بنز 230SL و جانشینان آن 250SL و 280SL (1963 – 1971)

به عنوان اولین بار در تاریخ از مرسدس بنز این خودرو نشان داده شد به مطبوعات دو هفته قبل از آن بود که رسما معرفی شده در 14 مارس سال 1963 در ژنو نشان می دهد خودرو. این راه آن است که اطمینان می داد که گزارش های خود را خارج شدند در و یا قبل از این تاریخ راه اندازی رسمی از ماشین. این بنز بود و مشتاقانه در انتظار و هیچ کس نمی دانست که آیا آن را دنبال توانا 300SL یا محبوب 190SL. آن را دنبال نمی کند هر کدام از آنها. زمانی که پروفسور فریتز Nallinger ارشد مهندس و عضو هیئت اجرایی, پرده برداری از جدید مرسدس بنز 230SL داخلی به نام W 113 آن ایجاد نوعی یک شوک است. به عنوان اریش Waxenberger با استعداد مهندس تحت رودولف Uhlenhaut یک بار اظهار داشت: این خودرو به نظر می رسد به عنوان اگر یک درخت افتاده بود روی آن. سقف بود و…غیر معمول است. اما نه تنها سقف ایجاد برخی هم بزنید آن را نیز عملکرد ماشین. همه انتظار داشتند یک جانشین 300SL افسانه ای.

دایملر-بنز البته شرکت در آن با رویکرد جدید SL نقش. آن را نه یک 300SL و نه یک 190SL. این یک عملکرد بالا تور ورزشی اتومبیل برتر دست زدن به ویژگی های است که می تواند حمل و نقل دو مسافر به علاوه توشه خود را در سبک و آسایش و مهمتر از همه ایمنی. این یک مرسدس بنز بسیار خود را. به منظور اثبات ورزشی-جنبه رودولف Uhlenhaut همیشه در دسترس برای سریع انفجار در اطراف یک دوره مسابقه تحت فشار قرار دادند به 230SL حدود 1.5 متر دور مدار نزدیک مونترو در حضور مطبوعات است. آن را بیشتر قابل توجه است که این جایزه بزرگ بریتانیا راننده مایک پرکس قادر به درایو بسیار سریع تر. خود ماشین نیست SL هر چند خود ماشین فراری 250GT Berlinetta!

اگر چه بسیاری از ویژگی های, ویژگی, نیست, های جدید در آن ترکیب شد و به پیشرفت های خود ساخته شده است که این بنز خاص است. این دنده در حال اجرا بود recirculating ball فرمان و دو مدار سیستم ترمز. Girling ترمزهای دیسکی مجهز شده به محور جلو در حالی که خلاء کمک Alfin طبل نصب شد به عقب. برای اولین بار در تاریخ مرسدس بنز یک خودرو می تواند دستور داده شود با قدرت فرمان و تکان دهنده ترین برای بسیاری از روزنامه نگاران اروپا: گیربکس اتوماتیک. یک ماشین ورزشی و گیربکس اتوماتیک ؟ کاملا غیر ممکن است! این نه تنها مطبوعات که فکر می کردم که راه آن همین کار را با بسیاری از اروپا ، جای تعجب نیست که تعداد بسیار کمی از این اتومبیل به فروش می رسد در اروپا است. آمریکایی ها در حال حاضر یک گام جلوتر برای آنها ترکیبی ورزشی ماشین و گیربکس اتوماتیک ساخته شده بسیاری از حس. و به عنوان دایملر-بنز فکر فروش برخی از 80 درصد از این خودرو در خارج از کشور, این فوق العاده بود قطعا مفید است. بنز آمد و استاندارد با چهار سرعته دستی با 3.75:1 نسبت دنده. آن را شبیه به یک مورد استفاده در 220SE اما با کوتاه اولین نسبت دنده از 4.42:1 به جای 3.64:1. آن باید اطمینان حاصل شود سریع تر شتاب اما نبود جهانی قدردانی به طوری که در سال 1965 به انتقال کاربر جدید 250S/SE به تصویب رسید.

در سال 1967 دو سال پس از راه اندازی 250 سدان سری 230SL جایگزین شد 250SL. آن بزرگتر موتور کاهش می یابد تا حدودی عملکرد بدون زرق و برق در کم انقلابهای. متاسفانه از آن رنج می برد از مشکلات قابلیت اطمینان در سرعت های بالا چیزی نیست که یک راننده خودرو ورزش بیش از حد خوشحال به شنیدن. اگر چه این موضوع به سرعت با آن برخورد خودرو نیز معروف برای آن نسبتا بالا در مصرف سوخت. پس از تنها یک سال آن را جایگزین بزرگتر و خفه 2.8 l موتور. آن را ارائه 170 اسب بخار در 5,750 rpm نسبت به قبلی 150 اسب بخار در 5,500 rpm آن را نیز تا به حال کمی بیشتر گشتاور و بهبود اقتصاد سوخت.

در حالی که 250SL بنز هزینه در 22,800.- DM ($5,700.-) تقریبا همان 230SL این 280SL شد 1,500.- DM ($375.-) گران تر است. در ما 280SL در اطراف هزینه $7,500.-, بسته اضافی. مشتریان از ذهن نیست هر چند دوست داشتم آنها را بسته و در حال اجرا در آمد. در آن پنج سال با مرسدس بنز 280SL موفق به فروش 23,885 واحد بیش از نیمی از آنها رفت و به شمال امریکا است. این 230SL به فروش می رسد بیش از مدت مشابه 19,813 واحد است.

[ad_2]