تاریخچه کلاسیک پیروزی TR6

[ad_1]

در سال 1969 پیروزی تولید جانشین TR4-5-250 و دوبله آن پیروزی TR6. طرفداران بوده است پیش بینی یک نسخه جدید به, ارجمند, بریتیش, ورزشی, ماشین خط برای برخی از زمان. و در اکتبر سال 1969 آنها آن را کردم. پیروزی TR6 شد مکانیکی یکسان به پیروزی TR5 و پیروزی 250 جز علاوه بر این از گسترده تر چرخ و یک جبهه ضد رول نوار

قابل توجه ترین تغییر این است که باعث پیروزی TR6 ایستادگی کردن به عنوان یکی از بهترین به دنبال به انگلیسی, ماشین های اسپرت بود و هود و جلویی طراحی شده است. قطعا مردانه کاپوت جلو پنجره و سپر گرد هم می آیند به ماشین ورزشی یک نگاه تهدید آمیز. تهدید آمیز به اندازه کافی به تمام کشورهای اروپایی و آمریکایی از ماشین های ورزشی روز نگاه مثبت wimpy.

که در زیر مردانه هود پیروزی TR6 برجسته 150 اسب بخار, 2.5 لیتری 6 سیلندر موتور است که carbureted در ایالات متحده برای دیدار با استانداردهای تولید گازهای گلخانه ای. در اواسط دهه 1960 در ایالات متحده شروع به تنظیم سوخت و تولید گازهای گلخانه ای. برای پیروزی به واردات TR6 تحت عنوان ضرب مقررات فدرال آنها تا به حال به تن کردن قدرت 150 اسب بخار در انگلستان به 104 اسب بخار در آمریکا چرا پیروزی نگهداری carbureted موتور و حرکت نمی کند به کارآمد تر تزریق سوخت است که در یک نقطه از حدس و گمان است. بخشی از حدس و گمان است که این خودرو می تواند با قیمت ارزان تر و با یک کاربراتور از با تزریق سوخت و لوکاس برق نیست تا وظیفه تولید به اندازه کافی دقیق اندازه گیری اجازه می دهد تا پیشرفته خروجی موتور برای دیدار با استانداردهای انتشار. آخرین چیزی که پیروزی می خواست به کشتی یک دسته از اتومبیل بیش به آنها را رد کرد و در بندر.

همانطور که با پیروزی TR4, TR4a و TR250 به TR6 شد پیکربندی شده با لوکاس اجزای الکتریکی و سیم کشی. این کلاسیک انگلیسی, ماشین های ورزشی می تواند فشار 1/4 مایل در 17.9 ثانیه و می تواند کروز به راحتی در 109 مایل در ساعت. حتی برای یک موتور بزرگ و نه خیلی عایق پیروزی TR6 بود جای تعجب صاف و آرام و آسان به کنترل. سود تنگ rack-and-pinion steering مجاز برای سریع و پاسخگو تبدیل. در حالت عادی عملکرد TR6 به راحتی می تواند کروز در 3370 دور در دقیقه در 70 مایل در ساعت. در واقع رانندگان به فشار موتور 5200 دور در دقیقه به منظور redline آن است. با سریع تغییر راننده به راحتی می تواند سریع تغییر به 4 دنده و سپس لغزش آن را به اوردرایو که برای ضربه اضافی.

با وجود این شکست پیروزی TR6 تا به حال مقدار زیادی از قدرت و شگفت انگیزی سریع و زیرک ، آن را جاروب پایین جاده در 1/4 مایل در 17.0 ثانیه از حالت ایستاده شروع می شود. قابل توجه به عنوان جهنم برای روز. موتور را به خر خر کردن همراه در 3370 دور در دقیقه در 70 اما پاپ به تغییر تعالی در 5200 دور در دقیقه.

پیروزی اضافه شده یک جبهه anti-roll bar که ارائه ثبات فوق العاده بیش از TR4 و TR250.

یکی از ویژگی های یک ظاهر طراحی شده از پیروزی TR6 بودند برجسته چرخ. باند قرمز و عمیق مجموعه چرخ چاه ارائه یک نگاه متمایز به این کلاسیک انگلیسی, ماشین های ورزشی. ترکیبی از آنتی رول بار و گسترده تر چرخ به TR6 کورنینگ ثبات در سرعت های بالا و فوق العاده احساس امنیت حتی در جاده پر از دست انداز. قدرت توقف به کار گرفته شد توسط یک دیسک-درام ترکیبی است که رفتار وزن TR6 سادگی.

داخل TR6 طراحی شده بود مردانه و شیک. استاندارد پیروزی چوب جلا داش دارای ابزار است که به راحتی قابل مشاهده مناطق قابل دسترس. این tach است tach به طور مستقیم در مقابل راننده و بقیه صفحة نه بیش از حد دور به سمت راست. پدال نیست واقع خوبی برای heeling-و – toeing که دریچه گاز بیش از حد بالا برای چراغ جلو نور است که توسط یک کلید با یک جهت سیگنال فلاشر اهرم در سمت چپ ستون فرمان-بهتر تنظیم از GT6 دو ساقه راه اندازی به دلیل امکان OD ساقه در سمت راست از ستون.

سطل صندلی احساس ورزشی, اما از دست دادن نیست هر راحتی. مورد نیاز زیرسری در واقع اضافه شده خوب لوازم آرایشی و بهداشتی علاوه بر این زمانی که از بالا به پایین بود. خالی فرمان های ورزشی پیروزی آرم اما نمی تواند تنظیم شود و بدون ابزار. داخلی فرش برگزار شد به بیش از حد سر و صدا حتی اگر درب پانل بودند دردناکی این و می دانم که برای انجام کمی حفاظت در برابر باد سر و صدا هنگامی که اتومبیل سن کمی.

پیروزی TR6 رفت و از طریق چندین تغییرات خفیف قبل از آن منقضی شده در جولای 1976. از دست دادن پیروزی TR6 یک اشتباه بود, بریتیش, لیلند هرگز از بهبود. زمانی که آنها در سمت چپ کلاسیک نر, فانتزی, ورزشی برای آنچه آنها به عنوان “شکل از چیزهایی که می آیند” در TR7 آنها تماس اشتباه و تخریب یک نام تجاری بزرگ.

امروز پیروزی TR6 یک ماشین کلاس های مشهور با ماشین جمع جهان گسترده است. برخی از 34 سال پس از TR6 لغو شد این خودرو هنوز هم نگه می دارد تا در برابر این سبک از هر یک از مدرن دو نفره ماشین های اسپرت در بازار فعلی است. مالک به اندازه کافی خوش شانس برای گرفتن دست خود را در یک می تواند گواهی دادن به رمز و راز از این کشنده انسان ،

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید