تلفنی موفق استراتژی

[ad_1]

  • مطمئن شوید که شما باید یک طرح. قبل از اینکه شما شروع مبارزات انتخاباتی تلفنی خود را, آیا شما می دانید آنچه شما می خواهید برای رسیدن به? آیا شما جمع آوری اطلاعات تماس های اضافی مانند تصمیم ساز نام و یا درخواست برای مخاطب خاص را به آدرس ایمیل? آیا شما ایجاد آگاهی نام تجاری? شما در حال انجام تحقیقات بازار? شما امیدوار به فروش از طریق تلفن? بدون روشن بخشنامه مبارزات انتخاباتی تلفنی خود را هرگز دریافت کردن زمین.
  • مطمئن شوید که شما می دانید که مخاطبان هدف خود را. که شما کارگردانی پیام های بازاریابی خود را بیش از حد ؟ شناخت مخاطبان خود را جدایی ناپذیر است و برای هر خروجی برنامه فروش. هیچ نقطه وجود دارد صحبت کردن با هر کسی که علاقه مند به شنیدن از شما.
  • این همه در مورد لیست! موفقیت مبارزات انتخاباتی تلفنی خود را پایین می آید به بازاریابی تلفنی لیست شما با استفاده از. لیست شما باید دقیق و هدفمند و اندازه مناسب. شماره تماس گیرنده شما باید تعیین اندازه تلفنی خود را لیست. اگر شما فقط 1 نفر ساخت تماس های شما نمی خواهید این اطلاعات برای رفتن بد را قبل از آنها قادر به تماس با تمام مخاطبین در لیست. اگر شما 10 telemarketers ساخت تماس های شما می خواهید را به مطمئن شوید که تلفنی لیست به اندازه کافی بزرگ است.
  • دانستن قوانین. بسیاری از کشورها نیست تماس بگیرید و مقررات. قبل از شروع هر کمپین تلفنی انجام تحقیقات خود را و مطمئن شوید که شما در انطباق قبل از تماس با هر کسی.
  • باید یک قاتل اسکریپت. شما فقط چند ثانیه برای ایجاد اولین برداشت خوب در تلفن. اسکریپت شما نیاز به روشن و به نقطه شما هستند احتمال بیشتری برای موفقیت در هدف خود را اگر چشم انداز خود را به طور کامل درک آنچه شما در حال ارائه به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است. کار از یک اسکریپت نگه می دارد شما متمرکز بر آنچه شما نیاز به خارج شدن از تماس ها. همچنین کمک می کند تا جلوگیری از عصبانیت است که می تواند با ساخت تماس های سرد. فقط مطمئن شوید که شما لازم نیست بیش از تمرین و در نهایت صدایی مانند یک ربات. با یک طبیعی تر سرعت, شما, صدا بیشتر صادق است.
  • آگاه. اولین سوال این است که چرا من باید به شما گوش ؟ یا چرا من باید از شما خرید? مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع در مورد مزایای استفاده از محصول خود را. صدای دانش کمک خواهد کرد که شما متقاعد کردن چشم انداز خود را.
  • آن را به یک مکالمه است. شما باید صدا مانند شما با داشتن یک گفتگو به جای ساخت فروش زمین است. آماده به صحبت از طریق هر گونه سوال و نگرانی های آنها.
  • سعی کنید برای گرفتن یک تعهد است. این کلیدی است برای به پایان رساندن تماس بگیرید. در پایان از تماس شما باید بپرسید چشم انداز تعهد به خرید محصول یا خدمات شما. اگر چشم انداز نشان می دهد برخی از منافع تشکر از آنها را برای خود در نظر میگیرد و از آنها بخواهید برای خود تصمیم نهایی.
  • می دانید چگونه می شود گفت: “هیچ”. گاهی اوقات یک “نه” واقعا “هیچ”. اجازه ندهید که آن را ناراحت تشکر از این فرد برای گرفتن وقت و دوباره سعی کنید یک روز دیگر. تلفنی نیاز به مقدار زیادی از صبر و شکیبایی و پشتکار به تولید نتایج خوب است.
  • پایان تماس خود را مودبانه. این که آیا شما دریافت می کنید آنچه شما می خواهید یا نه همیشه با تشکر از فرد در انتهای دیگر برای زمان خود را.
  • کلمه خود را نگه دارید. اگر به شما می گویند شما در حال رفتن به ارسال برخی از مواد بازاریابی – ارسال آن. اگر شما زباله کسی زمان و یا ترک آنها را آویزان انتظار برای تحويل وعده آنها نخواهد بود به احتمال زیاد به خرید خدمات خود را در آینده است.
  • تمرین کامل می کند. می توانید آن را در حالی که کمی به راحتی با تلفنی نمی دهد تا اگر تماس اول کامل نیست. به یاد داشته باشید که بدترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد این است که کسی “نه” می گویند که برگ های شما بدتر از قبل از شما بودند به شما ساخته شده تماس بگیرید.
  • آیا فقط تماس سرد. خود را تلفنی تلاش ها باید بخشی از یک کمپین بزرگتر است که با استفاده از ترکیبی از استراتژی های مختلف بازاریابی مستقیم – یک پست الکترونیکی مستقیم مبارزات انتخاباتی, ایمیل, انفجار و حتی رسانه های اجتماعی. شما ممکن است برای رسیدن به نیم دوجین بار برای ایجاد یک رابطه ارائه می شود که نتایج.

تلفنی می تواند بسیار موثر باشد اگر به درستی انجام شود. آن را ندارد به سخت خواهد بود و این را ندارد که احساس می کنید مانند شما در حال اذیت و آزار چشم انداز خود را به تسلیم. نگاهی به زمان برای برنامه ریزی همه چیز است. بیشتر زمان شما صرف آماده کردن بهتر نتایج کمپین تلفنی خواهد بود.

[ad_2]