توییتر بازاریابی نکات موفقیت – سه کلید برای موفقیت با استفاده از توییتر برای بازاریابی

[ad_1]

در شما علاقه مند به یادگیری در مورد بازاریابی توییتر – به طور خاص در مورد چگونه می توانید توییتر بازاریابی راست و سپس شما در حال رفتن به می خواهید به پرداخت با توجه به اطلاعات موجود در این مقاله است. چرا که آن را به شما معرفی سه کلید به توییتر بازاریابی موفقیت بدون که بهترین تلاش های خود را خواهد شد و محکوم به شکست است.

آن را در مورد اعداد

اغلب گفته شده است که بازاریابی یک بازی اعداد است که اگر شما به اندازه کافی بزرگ مخاطبان دیر یا زود برخی از پیام های خود را در حال رفتن به چوب.

توییتر بازاریابی متفاوت است: شما در حال رفتن به نیاز به یک تعداد کافی از پیروان به منظور توییتر خود را تلاش های بازاریابی برای موفقیت است.

آنچه که یک “کافی” تعداد پیروان است ؟ پاسخ بستگی به تبدیل خود را از پیروان برای بازدید کنندگان به وب سایت شما و در نهایت از بازدید کنندگان به خریداران.

شما باید برای انجام برخی از ردیابی به دانستن آنچه در این. شما می توانید با استفاده از گوگل آنالیز برای راه اندازی تبدیل مسیرهای (با استفاده از توییتر به عنوان بازدید کننده منبع) و پس از آن “مهندسی معکوس” اعداد بر اساس تبدیل خود را برای توییتر خود را تلاش های بازاریابی.

دریافت هدف خود را درست

اگر شما به طور تصادفی زیر کاربران توییتر – و به طور تصادفی به دنبال بازگشت – سپس شما به هدر رفتن مقدار زیادی از زمان و تلاش است. شما همچنین خواهید برای پیدا کردن که شما تبدیل خواهد شد بسیار پایین به این معنی است که شما واقعا نیاز به قرار دادن تاکید بر بازاریابی توییتر “بازی اعداد است.”

اگر شما می خواهید برای دریافت نتایج بهتر با تلاش کمتر و سپس هدف خود را راست. این به این معنی شناسایی افرادی که به احتمال زیاد به علاقه مند در انواع محصولات و خدمات شما ارائه خود را بر اساس استفاده از کلمات کلیدی (که مربوط به کسب و کار) در پروفایل خود و در توییت های خود را. برای برخی از شما ممکن است همچنین به منظور شناسایی افراد بر اساس محل.

این نوع از هدف قرار دادن آسان است به اندازه کافی برای انجام با ابزار رایگان مانند توییتر خود امکانات جستجو که شما می توانید پیدا کردن در search.twitter.com – و یا در سایت های مانند twellow.com که اساسا توییتر معادل صفحات زرد.

اگر شما هدف خود را, راست, شما را پیدا کنید که تبدیل خود را افزایش خواهد یافت که به این معنی است که هر گونه تلاش های بازاریابی شما را به ساخت تا خود عدد تولید خواهد شد و حتی بیشتر می گرداند.

مطمئن شوید که فعالیت های خود را است پیرو متمرکز

وقتی که می آید به بازاریابی توییتر موفقیت فعالیت مهم است. شما نمی توانید انتظار می رود پیروان خود را به دنبال کردن آنچه شما ارائه دهد. اما در آن طول می کشد بیش از فقط “خام” فعالیت برای موفقیت در بازاریابی توییتر. آن را طول می کشد “پیرو متمرکز بر” فعالیت.

پیرو متمرکز بر فعالیت اساسا به معنی گوش دادن برای اولین بار, اضافه کردن ارزش دوم و پس از آن اتصال از آنچه شما در حال شنیدن به آنچه شما ارائه دهد.

این به آن معنا نیست چه بیشتر توییتر بازاریابان انجام است که به دادن پیروان خود را با یک سری بی پایان از تبلیغات. هیچ مطمئن تر و یا سریع تر راه برای نادیده گرفتن و یا unfollowed.

شما باید برای یادگیری به گوش دادن و یاد بگیرند. سپس ارائه چیزی از ارزش واقعی – اطلاعات, آموزش و پرورش, سرگرمی و غیره – که هزینه های خود را پیروان هیچ چیز بیشتر از وقت خود را به مصرف.

شما پس از تاسیس خود به عنوان یک عضو قابل اعتماد از توییتر جامعه – است که به عنوان کسی که تصور می شود هر دو صالح و خیرخواه – آن را خوب به دوره intersperse مکالمات خود را و توییت های خود را ارائه می دهد.

فقط مطمئن شوید که هنگامی که شما با قرار دادن یک ارتقاء به Twittersphere شما رعایت برخی از اساسی بازاریابی توییتر دستورالعمل افشای این واقعیت است که شما در حال ترویج یک پیشنهاد (#حمایت و یا #تبلیغی یا #آسه لینک) و مطمئن شوید که پیشنهاد مربوط به پیروان خود را (اگر شما انجام می شود شما در حال هدف قرار دادن حق, این, البته, باید, نمی تواند یک موضوع).

بهتر است هنوز هم به جای Tweeting یک لینک به یک ارتقاء در نظر اضافه کردن تبلیغات خود را برای برخی مفید و یا سرگرم کننده مطالب است که شما را توسعه داده اند و جیر جیر لینک به محتوا (به شرطی که ارتقاء مربوط به محتوا).

شما به احتمال زیاد پیدا کردن که پیروان خود را بیشتر به یک “زم” را ارائه می دهند. و شما می دانید آنچه در آن به معنی: تبدیل بالاتر.

وجود دارد یکی دیگر از چیزی که شما باید در نظر انجام به منظور به حداکثر رساندن بازگشت شما در توییتر خود را تلاش های بازاریابی…

[ad_2]