ده راه برای فرمت و اهرم مقاله خود را موفقیت – قسمت 1

[ad_1]

شما می خواهید کسب و کار خود و متوجه می شود و توسط هزاران نفر در روز است. آنلاین ناشران ezine و مدیران دائما به دنبال جدید محتوای اصلی. آنها می خواهند و نیاز دارند مقالات خود را. این یک ترویج ازدواج های ساخته شده در بهشت است. اما شما احتمال بسیار بهتر از بودن انتخاب اگر شما نوشتن یک مقاله است که حل یک مشکل برای مخاطبان خود را. به هر مقاله یک زاویه.

بیایید فرض کنیم آنها کسب و کار مردم را مثل خودتان که نیاز به یک مشکل حل–برای جلوگیری از procrastinating نوشتن یک کتاب, ترویج کسب و کار خود را توسعه یک رابطه عاشقانه.

چه فرمت مناسب شما است ؟

1. نوشتن چگونه-به-مقاله.

اطلاعات مردم گرسنه می خواهید این یکی! اولین باز با قلاب-چیزی که جلب خواننده خود را به نگه داشتن خواندن. سپس با نوشتن یک مقدمه کوتاه در زمینه مشکل و نیاز به راه حل های خود را. دنبال راه حل در یک پاراگراف جدید. شما می توانید تعدادی از این اگر شما می خواهید.

نگران نباشید در مورد دادن دور فروشگاه. خوانندگان قضاوت خواهد کرد شما را مختصر و سبک و محتوا و جذب خواهد شد برای دیدن چه چیز دیگری شما ارائه دهد.

ایجاد یک لیست از موضوعات شما می دانید و یا مربوط به کسب و کار شما. را در یک زمان و نوشتن یک قطعه کوتاه در آن است. شما می توانید نوشتن یک مقاله کوتاه زیر 500 کلمه و یا یکی دیگر اگر شما تمایل.

برای حل این مشکل به اطلاعات و منابع است که کمک خواهد کرد مخاطبان خود را. در اینجا برخی از نمونه عنوان مقاله از مشتریان من: چگونه به بدفع الو قت گذراندن و به قلب خود را بخواهد; چگونه برای ایجاد کارمندانی که به سختی می تواند صبر کنید برای رسیدن به محل کار هر روز و ترویج مربیگری خود را و صحبت کردن کسب و کار از طریق مقالات رایگان.

2. نوشتن راهنمایی.

این نوع از مقاله طول می کشد کوتاه ترین زمان برای نوشتن و همچنین ساده ترین فرمت. حتی اگر شما فکر می کنم شما می توانید نوشتن نیست شما می توانید با نوشتن این نوع مقاله.

همیشه شامل یک مقدمه خود را با پایان نامه–نقطه که شما می خواهید برای اثبات و یا مشکل شما را حل کند. معمولا یک یا دو جمله کافی است. شامل یک یا دو جمله نتیجه گیری که در آن شما اضافه کردن یک punchy راه برای تحریک خواننده خود را به عمل. به یاد داشته باشید که شامل قدرت خود را بسته بندی شده در فایل امضا زیر هر مقاله یا نوک.

برای نوشتن یک نکته:

1. شروع با یک دستور مانند ” انجام این کار است.”

2. به دنبال که در نتیجه از زیر نوک. و یا نشان می دهد مزایای زیر نوک.

3. نشان می دهد نمونه و یا منابع برای حل یک مشکل و قرار دادن این نکته به عمل است.

نوشتن یک مقاله با 3, 5, 7 و یا 10 نکته در آن است. بهتر است به یک نکته کامل که در بالا ذکر شده به جای فقط یک لیست. همین حالا با مته سوراخ کردن مردم با یک لیست طولانی.

مقاله مربیگری مشتری نمونه: “هفت اشتباه مردم را هنگامی که آنها به ایجاد یک وب سایت” و یا “10 راه برای سازماندهی خود را آنلاین ،

3. نوشتن یک اسطوره و راه حل های مقاله.

این نوع از مقاله یکی از مورد علاقه های من چون اسطوره های فراوان در چاپ و نشر کتاب و ترویج آنلاین. نگه داشتن این نویسندگان از ابراز استعداد خود را. ظهور نویسندگان فکر می کنم که ناشران سنتی را در واقع آنها را حمایت کنند. چگونه در مورد این اسطوره ؟ “کتابفروشی یک محل عالی برای فروش کتاب” و یا “شما نیاز به یک عامل یا ناشر به نوشتن و انتشار احترام کتاب” “شما نیاز به نسخه قابل چاپ رسانه ها به اطلاع عموم محصولات خود و یا خدمات” و یا “شما نیاز به $5000-$10,000 به خود منتشر می شود.

در یک اسطوره مقاله پذیرفته شده توسط ezine ارسال به بیش از 29 ، 000 مشترکین کتاب مربی و سپس سهام حقیقت واقعی و چه مشتاق نویسندگان می توانید در مورد آن انجام دهید به موفقیت است.

4. نوشتن یک مصاحبه.

را انتخاب کنید یک متخصص معتبر و یا پویا آنلاین شخصیت به مصاحبه و ارائه نه تنها چگونه-به-راه حل, اما اجازه می دهد تا مردم به دیدن سمت شخصی فرد است. من شرکت کرده اند در چند تا از این. این یک راه بسیار خوبی برای دیده می شود هزاران نفر از مردم آنلاین در هر زمان مقاله ای اجرا می شود. مصاحبه معمولا در پرسش و پاسخ با فرمت بیش از ایمیل. همیشه استفاده از سوالات خاص برای دریافت بیشتر پاسخ های جالب. شما همچنین می توانید بازیافت این اطلاعات برای بیشتر محتوای وب سایت خود را یا در خود ezine.

5. نوشتن داستان موفقیت خود را.

نویسنده دبی آلن از من خواست برای نوشتن آنلاین من داستان موفقیت بازاریابی برای کتاب جدید خود. من مشترک این دو نفر از دوستان به من کشیده به وب–یکی اصرار من راه اندازی یک وب سایت—دیگر به من معرفی مفهوم مربیگری از طریق تلفن و با استفاده از ایمیل مانند یک خبرنامه آنلاین به منظور جلب مشتریان جدید و اقامت در تماس با آنهایی که دیگر.

کنجکاو و مایل من صرف زمان گسترش من teleseminar و کتاب کسب و کار آنلاین. یادگیری از اطلاعات مقالات من نوشت و نه کتاب های جدید برای کمک به دیگران در آنلاین و هرگز به عقب نگاه کرد.

من دوم وب سایت خرید و فروش شروع به پریدن کرد از 75 $$2265 فقط در پنج ماه. در هشت ماه فروش افزایش یافت به $3000 plus. فقط چک در سال 2004 فروش هستند به بیش از $4000. سازگار فروش هر ماه را تا بیش از 1/2 درآمد من است.

من فکر کردم من نیاز به اشتراک گذاری طلا با دیگران! و بنابراین یک داستان موفقیت به دنیا آمده است و با هر نقطه از 1000 تا 500,000 ezine خوانندگان در فضای مجازی هر زمان آنها را در این مقاله بخوانید. این همچنین شامل در دبی چاپ کتاب “بی پروایی نشان دادن آنلاین مروج” منتشر شده در سال 2002 2004. او با استفاده از سه نفر از مقالات من.

شما باید ایده های خود را برای مقاله با فرمت. در حال حاضر را انتخاب کنید و برجسته عنوان و شامل بزرگترین سود برای حل یک چالش در عنوان. مهم نیست که مقاله خود را با هدف آن است که به خوبی در راه خود را به بالا آنلاین و آفلاین ارتقاء روش برای کسب و کار شما. قسمت دوم این مقاله در دسترس است www.bookcoaching.com/freearticles/article-87.shtml [http://www.bookcoaching.com/freearticles/article-87.shtml].

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید