زبان عمومی – شش استراتژی برای موفقیت در متقاعد کردن مخاطبان خود را

[ad_1]

متقاعد کردن مخاطب که آیا به خرید خدمات و یا خرید به ایده خود یک هدف مشترک در هنگام صحبت کردن. و این تفاوت در راه های مختلفی از یک سخنرانی آموزنده که در آن همه شما می خواهید برای مخاطبان خود را به راه رفتن به دور فکر “Gee که جالب بود.” و یا “من می دانستم که هرگز.” اما زمانی که شما می خواهید را به نفع خود مخاطبان خود را بیش از-و نفوذ خود را انتخاب متقاعد کردن آنها از یک واقعیت sway نظر خود را — آن نیاز به یک رویکرد متفاوت است.

اگر شما می خواهید به موفقیت بیشتری در قانع کننده صحبت در اینجا شش کلید استراتژی شما باید به در نظر گرفتن:

1. تمرکز مخاطب. مردم تنها قانع آنچه در آن برای آنها است. ترغیب می گیرد در مخاطب است از نظر.

2. هدف روشن. تقریبا همه اجبار می تواند محدود به یکی از سه هدف است که من اسمش را درست و یا مشاهده: شما ممکن است بخواهید برای متقاعد کردن مخاطبان به انجام کاری مانند خرید یک کامپیوتر جدید سیستم. و یا شما ممکن است مجموعه ای از اثبات چیزی که – یا نه – درست مانند WonderWiz تکثیر می تواند تولید 500 نسخه از یک دقیقه. و یا شما ممکن است بخواهید برای برخی از مخاطبان به نظر شما که یک انتخاب مطلوب است و یا بهتر از گزینه های دیگر مانند یک فروشنده بهتر است از فروشنده B و C. مشاهده است که اغلب یک ماده از نظر.

3. سازمان موثر باشد. هدف از بحث خود را تعیین می کند چگونه به شما در سازماندهی آن است. در حالی که شما همیشه باید یک مقدمه و نتیجه بدن خواهد شد سازمان متفاوت بسته به هدف شما.

برای متقاعد کردن مخاطبان خود را به انجام چیزی است که بدن خود بحث باید پاسخ چهار پرسش: (1) چرا (مشکل) (2) آنچه (از ویژگی های پیشنهاد) (3) و چگونه (مزایای طرح) و (4) چرا که نه (بالا بردن و غلبه بر هر گونه اعتراض).

برای اثبات به مخاطبان است که چیزی است یا درست نیست بدن خود را می تواند داشته باشد تا به سه امتیاز: (1) شخصی مشاهده یا تجربه (2) شواهد (3) شهادت متخصص.

برای متقاعد کردن مخاطبان به سمت با نظر شما که یک گزینه مطلوب است و یا بهتر از دیگران بدن خود را دو یا سه نقطه. (1) ایجاد معیارها یا استانداردهای ایده آل برای تعریف خود را پیشنهاد. (2) اندازه گیری پیشنهاد خود را در برابر آن استانداردها. و اگر شما می خواهید برای متقاعد کردن است که انتخاب خود را بهتر از گزینه های دیگر پس از آن (3) مقایسه چگونه شما پیشنهاد اقدامات تا به گزینه های دیگر.

4. استدلال صدا. شما نمی توانید بسیار قانع کننده مگر اینکه استدلال خود را صدا است و مخاطب می تواند قبول استدلال است. شما باید (1) در حال حاضر راستگو محل (به عنوان مثال گفت: “مصرف کنندگان قهوه نمرات بهتر” است نه راستگو فرض); (2) قادر به پشتیبانی با شواهد و (3) نشان می دهد ارتباط منطقی.

5. انگیزه تجدید نظر. حقیقت امر این است که تصمیم گیری های ما آمده کمتر از ما سر تر از آنها را از قلب ما و یا ما دل و روده. برای مثال به همین دلیل است که بسیاری وجود دارد متفاوت می سازد و مدل از اتومبیل در جاده ها ؟ چون انتخاب مردم هستند که با انگیزه های مختلف تجدید نظر — شاید لوکس و یا ایمنی یا بهره وری سوخت. این انگیزه تجدید نظر — کسانی که عوامل عاطفی که انگیزه ما برای تصمیم گیری کنیم. به طور قانع کننده شما نیاز به دانستن آنچه که عوامل عاطفی به احتمال زیاد ایجاد انگیزه در مخاطبان خود را و پس از آن درخواست تجدید نظر به کسانی که احساسات.

6. تجسم. به کاری که با سهولت معامله رنگ یک تصویر برای مخاطبان از چه چیزهایی خواهد بود اگر آنها را یا نه پیشنهاد شما را قبول. کمک به آنها را ببینید سودمند نتیجه انجام آنچه شما پیشنهاد و یا منفی نتیجه اگر آنها نمی.

7. مرحله عمل. آنچه در آن است شما می خواهید مخاطبان خود را به انجام ؟ از آنها بخواهید برای آن است. چالش آنها را به انجام آن. آنها را به برخی از نوع عمل و یا تغییر در تفکر خود را. و آن را به عنوان آسان برای آنها را به انجام به عنوان امکان پذیر است.

یک نقطه نهایی به یاد داشته باشید در مورد اجبار. شما به احتمال زیاد قانع کننده اگر شما در حال تلاش برای متقاعد کردن مخاطبان است که مستحکم در مقابل نقطه نظر. تعداد کمی از مردم در حال رفتن به را متقاعد به رفتن در برابر خود عمیقا ریشه دوانده نظرات و یا ارزش. پس از همین حالا خودتان را برای کارهای غیر ممکن است. مخاطبان خود را باید به اجبار اگر شما در حال به فرصتی برای موفقیت است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید