قانون موفقیت – موفقیت اغلب منجر به تکبر و استکبار را شکست

[ad_1]

نفس دشمن از بازاریابی موفق.

طرفی است که آنچه مورد نیاز است.

زمانی که افراد موفق شدن آنها تمایل به تبدیل شدن به کمتر هدف. آنها اغلب جایگزین قضاوت خود را برای آنچه که بازار می خواهد.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک مثال از مردم کور اولیه با موفقیت و بدون آلودگی با فروتنی. و هنگامی که شما در حال نابینا آن است که در واقع سخت به تمرکز بر.

مغلوب ساختن پیشی جستن استراتژی بود برای قرار دادن نام خود را بر روی همه چیز ارتکاب گناه کبیره از خط فرمت. انکار به نظر می رسد به رفتن دست در دست با نفس است. زمانی که برای اولین بار ملاقات با دونالد او را اغلب با شروع بحث در مورد چگونه مردم او را متهم به داشتن یک نفس; که او را انکار می کند. اما در حالی که او صحبت کردن در آن سخت است برای جلوگیری از توجه big T نمادها در سراسر; بسیار برای موعظه در مورد داشتن یک نفس است.

موفقیت اغلب کشنده عنصر پشت بثورات خط پسوند. هنگامی که یک نام تجاری موفق است شرکت فرض نام اولیه دلیل برای نام تجاری ، به طوری که آنها به سرعت نگاه برای محصولات دیگر به گچ نام در.

در واقع آن مخالف است. این نام را با نام تجاری معروف (اگر چه یک نام بد ممکن است نگه داشتن نام تجاری از تبدیل شدن به معروف). با نام تجاری معروف کردم چرا که شما ساخته شده حق بازاریابی حرکت می کند. به عبارت دیگر مراحل شما زمان بودند و در هماهنگی با قوانین اساسی بازاریابی است.

شما رو به ذهن ، شما تنگ شده ، شما preempted قدرتمند ویژگی.

موفقیت خود را پاف تا نفس خود را به چنین حدی که شما با قرار دادن نام معروف در دیگر محصولات است. نتیجه: موفقیت های اولیه و دراز مدت شکست به عنوان نشان داده شده توسط این اقدامات دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

بیشتر به شما در شناسایی خود را با نام تجاری یا نام شرکت, بیشتر احتمال دارد شما را به سقوط به خط فرمت دام. نمی تواند آن را به نام شما ممکن است فکر که همه چیز به اشتباه است. ما باید یک نام بزرگ. غرور ضلال قبل از تخریب و والا روح قبل از سقوط.

یک جنبه از مشکل این است که تخصیص زمان بیش از حد بسیاری از صنایع و فعالیت بیش از حد بسیاری در خارج از جلسات هیئت مدیره بیش از حد بسیاری از گواهی نامه شام.

با توجه به بررسی های اخیر متوسط مدیر عامل صرف 18 ساعت در هفته در خارج از فعالیت های. بعدی زمان مصرف داخلی جلسات با حدود 17 ساعت در هفته حضور در جلسات شرکت و 6 ساعت در هفته در حال آماده شدن برای جلسات است.

پس از معمولی بالای اجرایی این نسخهها کار 60 ساعت در هفته این برگ تنها 20 دقیقه برای هر چیز دیگری از جمله مدیریت عملیات و رفتن به خط مقدم. جای تعجب نیست که مدیران ارشد نماینده بازاریابی تابع است که یک اشتباه بزرگ است.

بازاریابی بیش از حد مهم می تواند تبدیل به یک underling. اگر شما نماینده هر چیزی شما باید نماینده ریاست آینده صندوق جمع آوری درایو; مانند معاونت از ما حضور دولت مجالس ترحیم و نه رئیس جمهور.

فعالیت های بعدی به کاهش زمان صرف شده در جلسات. به جای صحبت کردن در همه چیز بیش از راه رفتن و خودتان ببینید. به عنوان گورباچف گفت: ریگان “بهتر است به یک بار دیدن از شنیدن صد بار.”

شرکت های کوچک در حال ذهنی و نزدیک به جبهه از شرکت های بزرگ. که ممکن است یکی از دلایل رشد آنها سرعت بیشتری و به عنوان موتور برای احیای اقتصاد است. آنها را آلوده توسط قانون موفقیت.

آن را طول می کشد اما در حالی که بسیاری از بازاریابی اینترنتی کارآفرینان یادگیری قانون موفقیت. آنها یاد بگیرند به عینی شناسایی بازار هدف خود را با پژوهش و کلمه کلیدی و ابزار تحقیقات کلمه کلیدی به عنوان آنها می دانند که آنها نمی توانید حدس بزنید چه بازار خواسته و نه می تواند آنها پیش بینی آینده است.

به نظر می رسد آسان اما بازاریابی یک بازی نیست ، بازاریابی است که یک نبرد از محصولات. این است همه چیز در مورد استراتژی استفاده می کنید برای بهره مندی از قانون موفقیت, موفقیت, می تواند منجر به تکبر و استکبار اغلب منجر به شکست است.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی اینترنتی و صفحه اصلی بر اساس کسب و کار با خواندن به روز رسانی خواهد شد که نوشته شده در این مقاله دایرکتوری بیش از چند هفته آینده.

در نهایت یک کتاب برای خواندن است “22 تغییر ناپذیر قوانین بازاریابی” توسط پژوهشکده غدد & ماهی قزل آلا. این منبع برخی از مواد ارائه شده در این مقاله است.

[ad_2]