موفق فرآیند کسب و کار ویژگی های

[ad_1]

بسیاری از مدیران بر این باورند که فرآیند (یا روش های کسب و کار) هستند یا در محل و یا آنها نیست; با این حال, آن است که بسیاری از بار نه به عنوان ساده به عنوان آن است. در واقع روش های کسب و کار همیشه وجود داشته باشد چرا که به سادگی با قرار دادن یک فرایند است که یک راه برای انجام کارها و همیشه وجود دارد یک راه از انجام کارهایی که آیا این روند خوب است یا بد. گاهی اوقات روش های کسب و کار به طور رسمی و مستند که در آن بار دیگر آنها نیست. گاهی اوقات کسب و کار روش های انعطاف پذیر هستند و گاهی اوقات آنها نیست.

هنگامی که یک شرکت جدید است که فقط با شروع از مدیران اغلب بر این باورند که آنها لازم نیست که زمان برای پیاده سازی فرآیندهای زیرا آنها بیش از حد مشغول تولید درآمد و شکستن حتی. جالب است که حتی زمانی که شرکت ها فکر می کنند که آنها لازم نیست که هر کسب و کار و روش های, به عنوان به زودی به عنوان یک شرکت شروع به انجام کسب و کار این فرآیندها-درآمد تولید شده و مطالبات و دریافت صورتحساب پرداخت می شود, کارکنان استخدام و جبران می شود. متاسفانه اغلب این پروسه هستند و فکر نمی کردن مستند و قابل اندازه گیری انعطاف پذیر و توسعه پذیر و یا تکرار.

مهم روند صفات

همه کسب و کار روش باید ویژگی مهم هستند که در تعیین میزان موفقیت آنها در گرفتن کار انجام می شود و گرفتن آن را به خوبی انجام می شود. برخی از این ویژگیها عبارتند از: رسمی, رسمی و قابل اندازه گیری انعطاف پذیر و توسعه پذیر و تکرار کسب و کار روش. این را می توان به شرح زیر تعریف شده:

  • کسب و کار رسمی روش – رسمی فرآیندهای کسانی هستند که فقط اتفاق می افتد و تبدیل به “راهی که ما همه چیز را در اطراف در اینجا” اغلب به عنوان یک توافق را بین دو یا بیشتر همکاران. رسمی فرآیندهای کار می کنند و زمانی که دو یا بیشتر همکاران با هم کار کنند cohesively و زمانی که هیچ کس دیگری نهفته روند جدا از افراد درگیر. مشکلات با فرآیندهای رسمی می تواند بوجود می آیند که اعضای گروه منسجم شروع به ترک شرکت و یا انتقال به تیم های دیگر است و به طور رسمی توافق فرایند در محل.
  • رسمی کسب و کار روش های رسمی فرآیندهای معمولا روش مستند. آنها اغلب تاسیس با توافق بین دو یا بیشتر از بازیکنان کلیدی تیم و یا گروه ها در یک کسب و کار یا بین کسب و کارهای مختلف. رسمی فرآیندهای باید کار خوبی برای کمک به کسب و کار تبدیل شدن به کارآمد تر و موثر است. اگر یک فرایند رسمی است و فکر مستند و قابل درک آن است که کمتر احتمال دارد که هزینه اشتباهات رخ خواهد داد پس در تئوری همه درک فرایندهای و درگیری های بالقوه هستند آسان تر برای شناسایی.
  • قابل اندازه گیری روش های کسب و کار – قابل اندازه گیری فرایند است که دقیقا یکی است که می تواند برای اندازه گیری اثربخشی آن است. اگر آن را ممکن است برای اندازه گیری فرآیندهای پس از آن نیز غیر ممکن است به quantifiably فهمیدن اینکه آیا یا نه آنها موثر هستند و آیا آنها ممکن است بهره مندی از پیشرفت های. خوب فرآیندهای باید قابل اندازه گیری به صورت کلی و یا در جزء خود را به دلیل برخی از بیت از یک فرایند ممکن است به خوبی کار می کنند در حالی که بیت دیگر ممکن است بهره مندی از بهبود.
  • انعطاف پذیر روش های کسب و کار — یک فرایند است که انعطاف پذیر است که می توان به جا تعدادی از موقعیت های مختلف و یا بسیاری از امکانات که ممکن است بوجود می آیند. اگر یک فرایند انعطاف پذیر است, این می تواند باعث مشکلات بزرگ برای سازمان است. فرآیندهای نیاز به انعطاف پذیر و سازگار به منظور مقابله با موقعیت هایی که سقوط خارج از عرف بدون ایجاد مشکلات برای کسب و کار و بدون تأثیر منفی درآمد.
  • توسعه کسب و کار روش های مشابه به انعطاف پذیری فرآیندهای نیاز به توسعه به طوری که آنها را می توان به صورت های مختلف و موقعیت های جدید است که ممکن است بوجود می آیند, بلکه, به طوری که آنها می تواند به عنوان کسب و کارهای بزرگتر. توسعه فرآیندهای کسانی هستند که می توانید برای راه اندازی محصولات جدید و یا خدمات است و می تواند به راحتی گسترش در طول زمان به عنوان مورد نیاز است. فرآیندهای نیاز به توسعه به منظور قادر به به راحتی جای تغییر نیازهای کسب و کار و اولویت است.
  • تکرار روش های کسب و کار – یک فرآیند تکرار شده است که وقت و زمان دوباره بازده سازگار نتیجه. تکرار فرآیندهای معمولا مستند ساخت آن را بطور قابل توجهی آسان تر برای شرکت کنندگان به پیروی از آنها در زمان پس از زمان. تکرار فرایند را می توان غیر رسمی اما در اغلب موارد رسمی هستند به طوری که آنها می تواند انجام شود توسط هر کسی حتی اگر آنها به سازمان و یا مشارکت.

Takeaways

آیا فرآیندهای غیر رسمی و یا رسمی, این مهم است که آنها شامل ویژگی های زیر:

  • قابل اندازه گیری
  • انعطاف پذیر
  • توسعه
  • تکرار

کسب و کار روش های است که باید این ویژگی تمایل به موفق تر باشد چرا که می توان آنها را اندازه گیری و بهبود آنها به اندازه کافی انعطاف پذیر برای تغییر به عنوان مورد نیاز بر اساس تغییرات در محیط زیست; آنها می تواند در مقیاس با رشد سازمان خود را با توجه به توسعه طبیعت; و از همه مهمتر, آنها تکرار به طوری که نتایج موفقیت آمیز می تواند تکرار شود.

[ad_2]