چگونه به موفقیت خود را افزایش سرعت شنا

[ad_1]

هنگامی که شناگران به آب شیرجه رفتن آنها نبرد بیش از اعصاب خستگی فیزیکی و (شاید) رقبای دیگر – آنها نبرد قوانین فیزیک است. این قوانین که برخی از آنها منحصر به فرد به یک محیط آبی – به مدت طولانی به چالش کشیده دانشمندان و مهندسین به ابداع روشهایی برای از میان برداشتن آنها به منظور موفقیت افزایش سرعت شنا. نتیجه نهایی از تحقیق جامع (تا کنون) اما با رد چنین مفهوم به عنوان “surmounting” قوانین فیزیک است. اما آنها نشان داده اند که این قوانین را می توان دستکاری به اثر قابل توجهی-اگر یکی می داند که ‘فیزیک شنا’.

فیزیک شنا

آن را ممکن است یک شوخی بی رحمانه از طبیعت اما بزرگترین محدودیت برای یک شناگر سرعت آب در آن او شنا می کند. آب حدود 1000 برابر متراکم تر از هوا است و به عنوان مثل به سرعت (و گاهی اوقات به شدت) مانع جنبش است. این اثر به عنوان شناخته شده “کشیدن” است و به خصوص طاقت فرسا برای شناگران است.

بکشید.علمی صحبت کشیدن است مقاوم در برابر زور در یک حرکت بدن است که سفر را از طریق (در این مورد) آب است. قدرت کشیدن مبتنی بر عوامل بسیاری مانند سرعت حرکت بدن را در سطح منطقه و چگالی آب است که در آن بدن حرکت می کند. به طور کلی سریع تر حرکت بدن را از طریق یک رسانه (اعم از هوا یا آب) قوی تر از مقاومت (کشیدن) به این جنبش است.

کشیدن نه تنها تحت تاثیر قرار شناگران است. بلکه همه اشیاء در حال حرکت-مانند ماشین هواپیما و دوچرخه سواران-به موضوع مقاوم در برابر نیروهای بکشید. اما خواص آبکی محیط زیست این اثر را افزایش داد. در واقع تلاش برای افزایش سرعت شنا در یک محیط در معرض یک شناگر نه فقط یکی بلکه سه-نیروهای مختلف بکشید.

سه نیروهای کشیدن

سه اصلی نیروهای کشیدن که بر شناگران شامل اصطکاک فشار و موج بکشید. هر یک از این نیروهای منفی اثرات شناگر سرعت.

اصطکاک کشیدن ناشی از شناگر بدن به طور مستمر مالش در برابر مولکول های آب. این اصطکاک کاهش می یابد و این حرکت رو به جلو از یک شناگر (و نیز نیروی احساس در حالی که wading را از زانو-در اعماق اقیانوس). که گفت:, اصطکاکی کشیدن نیز در نظر گرفته می شود به نفع یک شناگر در آن خدمت می کند به حرکت شناگر رو به جلو است.

فشار کشیدن است, ناشی از افزایش سرعت شناگر. به عنوان سرعت شنا را افزایش می دهد و آب می سازد تا در اطراف سر باعث فشار افتراقی میان این دو به پایان می رسد از شناگر بدن. این دیفرانسیل ایجاد یک نیروی است که افزایش متناسب با تلاش برای افزایش سرعت شنا بیشتر مانع حرکت رو به جلو.

موج کشیدن ایجاد شده است که در مسابقه سرعت شناگر ایجاد افزایش فشار اطراف بدن باعث امواج. این امواج بیشتر سعی کنید به سرعت شناگر را با سرعت و با اشکال دیگر از کشیدن این مقاومت تشدید در ارتباط به شناگر سرعت.

دستکاری کشیدن برای افزایش سرعت شنا

تحقیق مکانیک کشیدن منجر به برخی جذاب و موثر, روش برای مقابله با این اثرات و از این رو افزایش شناگر شنا با سرعت.

آن را در لگن

در سال 1984 بیل فرزندان ضبط و به شدت مورد مطالعه در هر شنا سکته مغزی از هر شناگر در المپیک ایالات متحده محاکمه. فرزندان یک مربی شنا در دانشگاه روچستر بود کنجکاو به همین دلیل بسیاری از قهرمانی شناگران به نظر نمی رسد به کار بسیار شدت (از طریق تعدادی از سکته مغزی) را به نفع خود مسابقه. آنچه فرزندان را کشف تبدیل ورزش شنا-سریعترین شناگران او در بر داشت در زمان بدترین سکته مغزی است.

این چگونه ممکن است ؟ فرزندان یافت می شود که طول و کارایی هر یک از سکته مغزی تعیین سرعت شناگر و چنین است که عوامل تا حد زیادی تحت تاثیر مقدار و قدرت از چرخش ران. قدرتمند چرخش ران تابش این قدرت از طریق تمامیت بدن.

چرخش ران بود و نه یک مفهوم جدید است. بیشترین قهرمانی شناگران بوده است swiveling باسن خود را به طلای المپیک, البته ناخودآگاه برای سال های بسیاری است. اما اخیرا دانشمندان تایید استفاده از آگاه چرخش ران به افزایش سرعت شنا. چرخش ران تحقیقات نشان داده است ایجاد یک باریک مشخصات در آب تا حد زیادی کاهش بکشید.

کارشناسان توصیه زیر را برای کسانی که تمایل به توسعه مناسب هیپ چرخش در حالی که شنا: یکی باید آگاهانه مفصل گردنده ناف نسبت به همان سمت استخر به عنوان بازوی سکته مغزی. برای مثال هنگامی که بازوی راست وارد آب سمت راست لگن باید به سمت کف استخر. بدن باید عقب و جلو در آب در کامل ریتم به سکته مغزی است. به حداکثر رساندن کشیدن-کاهش مزایای چرخش ران کارشناسان نشان می دهد که بازوی بود به طور کامل توسعه یافته در شروع هر سکته مغزی.

موقعیت مناسب بدن

یکی دیگر از عوامل کلیدی در به حداقل رساندن کشیدن نهفته در بدن مناسب موقعیت است. برای کاهش, کشیدن, کارشناسان توصیه می کنند که بدن باقی می ماند و به موازات آب است. بدن باید تمدید شود و به صورت مستقیم امکان پذیر است. سر ممکن است اشاره به پایین و یا به هر دو طرف (به عنوان مورد نیاز است) اما هرگز نباید نگاه به جلو. به دنبال به جلو باعث می شود پاها به نقطه رو به پایین که در نتیجه از دست دادن از محور و در نتیجه افزایش بکشید. سر باید با هدف در جهت مقصد مورد نظر.

گرفتن آب

بیش از حد بسیاری از شناگران می گویند کارشناسان تکیه بر دست خود به تنهایی به سکته مغزی آب است. راه مناسب برای کاهش کشیدن و افزایش سرعت شنا است و برای رسیدن و به معنای واقعی کلمه گرفتن آب است. این انتقال قدرت عضلانی به آب بسیار موثرتر از رخ خواهد داد از طریق استفاده از دست تنهایی. کارشناسان بیشتر توصیه می کنیم که یک شناگر با استفاده از دست و ساعد به عنوان اگر به صعود بیش از یک دیوار مجازی به موجب آن دست تابع به عنوان خیالی پایان می رسد و در نتیجه جابجایی مقدار بیشتری از آب است.

لباس های مناسب

شناگران به مدت طولانی با تجربه های مختلف شنا در اعتقاد به این که مزایای آیرودینامیکی می توان متوجه شد.از این رو افزایش سرعت شنا. به این منظور آنها باید به لحاظ تاریخی ملبس به کلاه شنا و پوست تنگ لباس. در حال حاضر مهندسین درگیر در طراحی مناسب با استفاده از مواد خاص که مطالعات نشان داده اند شامل خواص ذاتا موثر در کاهش اصطکاک کشیدن و در نتیجه افزایش سرعت شنا.

اینها تنها تعداد کمی از تکنیک های جدید است که توسعه یافته اند در پاسخ به مطالعات علمی در مورد پیامدهای کشیدن در شنا کردن سرعت. این احتمال وجود دارد که در آینده تحقیقات به فیزیک شنا عملکرد بیشتر پیشرفت بهره مندی نسل های آینده است.

[ad_2]