چگونه به موفقیت در دیدار با سه تا از بزرگترین چالش های بازاریابی

[ad_1]

من می خواهم به فکر می کنم من خیلی خوب بازاریاب از خدمات حرفه ای.

پس از همه من شده است در این مدت 34 سال خواندن صدها بازاریابی و کتاب و هزاران مقاله و مطالعه با بهترین تجارت بازاریابی.

اما بازاریابی است که هنوز به چالش کشیدن برای من و اکثر حرفه ای مستقل. اگر آن را ندارد, ما همه می خواهم که بیشتر مشتریان از ما می تواند در خدمت آنها خواهم پرداخت ما هزینه های بالا و ما هرگز نیاز به نگرانی بعدی ما که در آن مشتریان می آیند از.

و ما نمی خواهد نیاز به هزاران بازاریابی مربیان و مشاوران مثل من ارائه خدمات از همه نوع برای کمک به شما در جذب مشتریان بیشتر است.

پس چرا بازاریابی است تا به چالش کشیدن ؟

وجود دارد بسیاری از چالش های بازاریابی, با این حال, اگر شما در بازاریابی از نزدیک وجود دارد در واقع تنها سه چالش های بزرگ که ما را بیشتر مشکل است.

یاد بگیرند که چگونه برای مقابله با این چالش ها و بازاریابی خود را تبدیل خواهد شد موفق تر و آسان تر و سرگرم کننده است.

در اینجا این سه چالش های بازاریابی:

چالش #1. به وضوح ارتباط با ارزش آنچه به شما ارائه. کسی نمی خواهد خرید خدمات خود را اگر آنها نمی بینم ارزش واقعی به آنها. پیام خود را نمی تواند مبهم و گیج کننده; باید آن را روشن و سودمند است.

یکی از راه های به صفر در ارزش خدمات خود را به تعریف بالا سه ویژگی خدمات خود را مشاهده كنند. یکی یا دو تا کافی نیست; پنج یا شش تمایل برای رقیق کردن پیام خود را.

به عنوان مثال یک آموزش فروش شرکت ممکن است می خواهم به تاکید است که آموزش های خود را تضمین شده است برای افزایش فروش و بهبود فروش اعتماد به نفس به سرعت می توان تقریبا در 45 دقیقه ای ماژول های آنلاین.

که آسان به درک و بدیهی است که مفید باشد. این نوع از پاک کردن و پیام ارزشمند است به احتمال زیاد به تولید توجه و پاسخ.

به نظر می رسد ساده اما نه چندان آسان به انجام است. در تجربه من با هزاران مستقل حرفه ای پیام خود تمایل به مبهم خاص نیست و ضعیف از نظر ارزش.

و در صورتی که مقدار روشن است چشم انداز نمی خواهد پاسخ دهد.

در نظر گرفتن زمان به کار بر روی پیام های خود را ریز لحن آن و تست آن تا زمانی که آن را می شود یک پاسخ مطلوب یکی از مهم ترین چیزهایی است که شما احتمالا می تواند در کسب و کار شما.

برای موفقیت در این کار شما باید در داخل سر خود را به مشتریان ایده آل و از آنها بخواهید آنچه آنها می خواهند بیشتر چه مشکلات آنها مبارزه با اغلب چه کار نمی کند برای آنها و آنچه می تواند شغل خود را آسان تر و سازنده تر است.

Jaynie L. Smith هوشمند استفاده مشاوره ای می گوید که 90 ٪ از شرکت ها واقعا نمی دانند که آنچه مشتریان خود ارزش ترین است. جای تعجب نیست که پیام های بازاریابی بسیار بد است.

شما می توانید پیام های بازاریابی خود را با خواندن و پژوهش (از گوگل) ارسال پرسشنامه به شما و مشتریان شما (نظرسنجی میمون) و یا انجام یک مجازی متمرکز گروهی (از طریق زوم تصویری). در نهایت شما می خواهید برای پیدا کردن خود را با بزرگترین چالش و چه آنها ارزش ترین است.

هنگامی که شما که بازاریابی, هوش, از آن خواهد شد بسیار ساده تر به آمده تا با قدرتمند پیام های بازاریابی.

این چالش برانگیز است به دلیل آن طول می کشد زمان و تفکر عمیق. اما اگر شما متوجه اهمیت آن شما سرمایه گذاری انرژی خود را به آمده تا با یک پیام قدرتمند است که باعث می شود خدمات خود را جذاب و جالب و قانع کننده به شما مشتریان ایده آل.

چالش # 2. ساخت کسب و کار خود و قابل رویت با تکرار برداشت از پیام خود را در طول زمان. این می تواند چندین برداشت قبل از اینکه کسی در پاسخ به پیام های بازاریابی خود را.

فقط امروز متوجه شدم یک پیام است که یکی از اولین سطح اتصالات فرستاده بود به من در ارتباط با. زمانی که من بررسی پیام, متوجه شدم که او به من فرستاده بود و در مجموع 13 پیام های بیش از یک دوره یک ساله.

این پیام در واقع بسیار خوب است. آنها تا به حال حق تن و تماس به عمل است. این درست است که من نمی پرداخت مقدار زیادی از توجه به من, لینک, پیام ها و به طور کامل از دست رفته اول 12!

او درک ارزش تکرار برداشت در طول زمان و در حال توسعه یک سیستم در LinkedIn بود که او را قادر به ارسال یک منحصر به فرد پیام شخصی هر ماه برای یک سال. بسیار قابل ملاحظه است.

اگر او تا به حال تنها با ارسال یک یا دو پیام, شانس هستند خوب است که من نمی خواهد که آنها دیده می شود.

دوباره تجربه من با اکثر مشاغل حرفه ای است که بازاریابی خود را دید که در بهترین حالت تصادفی و متناقض و در بدترین حالت غیر موجود.

همانطور که می دانید من فرستاده شده در خبرنامه ایمیل به لیست من تقریبا هر هفته به مدت 21 سال است. که دید. این واقعا بسیار ساده است اما آسان نیست.

اگر شما می خواهید به طور موثر در بازاریابی خود را, شما باید شناسایی استراتژی های بازاریابی است که شما را قادر به دریافت پیام خود را در مقابل مشتریان بالقوه خود را به طور مداوم.

و دوباره این چالش برانگیز است. آنچه را که بهترین فعالیت بازاریابی برای شما, شخصیت شما و استعداد ؟ چگونه می تواند شما مناسب چیزی است که به برنامه خود را و آن را به طور مداوم برای چند هفته اما برای سال ؟

سوال این است که نه فقط آنچه استراتژی های بازاریابی استفاده کنید. شبکه, زبان, نویسی, ایمیل, خبرنامه آموزشی رسانه های اجتماعی و هدایت توسعه همه کار می کنند.

سوال مهم تر این است که چه استراتژی را بهترین کار برای شما و دقیقا چگونه شما می توانید پیاده سازی این استراتژی بدون چرخش چرخ های خود را.

شما به دنبال اثبات شده و گام به گام توسط به گام دستورالعمل بنابراین شما می توانید بررسی اگر یک استراتژی برای شما مناسب است و چیزی است که شما می توانید به برنامه خود را به صورت منظم. به یاد داشته باشید پراکنده اجرای یک اتلاف وقت است.

اجرای دید استراتژی های طول می کشد تعهد و پشتکار. در حال رشد است و موفقیت در کسب و کار شما به اندازه کافی مهم است برای شما را به این نوع از تلاش ؟ آن است که اگر شما موفق به پیدا کردن بهترین استراتژی برای شما.

چالش نهایی ممکن است مهم تر از همه برای غلبه بر.

چالش #3. حفظ حق بازاریابی نگرش و طرز فکر در طول زمان با وجود موانع. اگر شما نمی توانید حفظ 3 R از موفقیت – مسئولیت ابتکار و انعطاف پذیری های بازاریابی خود را هرگز در دستیابی به نتایج شما می خواهید.

این 3Rs کاملا ضروری است.

مسئولیت موضع است که باک متوقف می شود با شما. شما تنها کسی است که پیدا کردن یک راه برای جذب مشتریان و شما نمی خواهد داد تا شما در پیدا کردن که در راه است. شما نمی خواهد بهانه و یا سرزنش شرایطی اما به جای آن خواهد بود و پاسخگو برای ساخت نتایج اتفاق می افتد.

ابتکار مهارت به استفاده از استعدادهای خود و توانایی های خود را به سرعت پیدا کردن راه های هوشمند برای غلبه بر مشکلات و پیدا کردن راه حل. و به کاردان, شما نمی تواند پر از شک و تردید و ترس از شکست و یا رد. یک فرد مسئول متعهد به پیدا کردن یک راه است; مدبر فرد تلاش می کند در هر راه ممکن است تا زمانی که آنها کشف بهترین راه است.

انعطاف پذیری ممکن است قوی ترین صفت از همه است. این چیزی است که شما را قادر می سازد برای جستن به عقب از سختی شکست و حتی شکست. و اگر شما در حال کار برای جذب مشتریان بزرگ شما به ناچار تجربه همه از آن بسیاری از بار. افرادی که انعطاف پذیر نیست و حتی سعی کنید اجازه دهید به تنهایی موفق شود.

تمام این ویژگی های ضروری در تامین کوتاه مدت هستند. اما اگر کار شما به رشد آن کیفیت مداوم در طول زمان آنها به شما کمک خواهد کرد موفق شد با دو چالش کشیدن همه چیز در بازاریابی – پیام و دید.

با وجود این سه چالش های بازاریابی – پیام دید و طرز فکر – خبر خوب وجود دارد.

بهبود مهارت های خود را و یا توانایی های خود – حتی کوچک – در هر یک از این سه چالش های مناطق خود را افزایش اثربخشی بازاریابی.

وجود دارد هیچ راه مناسب برای مقابله با تمام چالش ها و شما نمی توانید آن را در فراز که شما وجود دارد یک شبه. اما شما می توانید کار بر روی هر سه به آرامی با تداوم ساخت دستاوردهای کوچک در هر هفته.

هنگامی که به شما در بهبود پیام های خود راشما شروع به دیدن یک پاسخ بهتر در ارتباط با چشم انداز خود را. بازاریابی پس از آن می شود مانند یک بازی است که شروع می شود با این سوال که “چگونه می توانم ارتباط برقرار ارزش من بیشتر به وضوح و با قدرت?”

هنگامی که شما افزایش دید خود را همچنین متوجه خواهید یک پاسخ بهتر به دلیل به برخی از درجه بازاریابی یک بازی اعداد است. سوال شما ممکن است “چگونه می توانم پیام من در مقابل بیشتر از حق مردم در این ماه؟”

و هنگامی که شما خود را افزایش مسئولیت و ابتکار و انعطاف پذیری شما پیدا کنید که بازی آسان تر می شود و بیشتر سرگرم کننده است. این 3Rs در حال سوخت است که شما را قادر به ادامه با دو چالش است.

شما کجا شروع کنم ؟

شما شروع با اعتراف به جایی که شما در حال حاضر و پس از ارتکاب به یک هدف (به همین دلیل خود را برای بودن در کسب و کار در وهله اول) ، هدف (یک چیز خاص شما می خواهید برای رسیدن به و به اقدام (مراحل واقعی شما پیاده سازی برای دریافت وجود دارد).

بله بازاریابی چالش برانگیز است. اما جلسه چالش های آن کاملا به ارزش آن.

به سلامتی رابرت

[ad_2]