چگونه به موفقیت در راه اندازی یک کسب و کار جدید فعالیت

[ad_1]

من اغلب صحبت با صاحبان کسب و کار که به من بگویید که چگونه هیجان زده آنها در مورد یک محصول جدید و یا خدمات به آنها ارائه شده …و یا یک کسب و کار جدید آنها در حال راه اندازی. نظرات خود را معمولا شامل چیزی شبیه “همه نیاز به این. من می دانم که من هستم رفتن به یک مقدار زیادی از پول با آن است.”

آنها صادقانه بر این باورند این آسان خواهد بود به تولید انبوهی از مشتریان پرداخت خود را برای سرمایه گذاری جدید. متاسفانه این اتفاق نمی افتد که در راه است. ایجاد کسب و کار سودآور است کار سخت و …بیشتر این کار باید اختصاص داده شده به پیدا کردن مشتریان.

پیدا کردن تعدادی از مشتریان پرداخت لازم برای دیدار با اهداف مالی یک کسب و کار می تواند یک چالش دشوار است. برای انجام آن شما نیاز به دنبال اثبات شده دقیق استراتژی است.

با آزمون و خطا بیش از بسیاری از سال توسعه ساده زیر 5 مرحله است که من را قادر می سازد برای موفقیت در راه اندازی یک محصول جدید و یا خدمات تقریبا در هر زمان. شما می توانید کپی این همان روند ثابت را با موفقیت راه اندازی کسب و کار جدید خود فعالیت است.

مرحله 1: شناسایی بازار خود را

تعیین می کند که دستاوردهای بیشترین بهره را از محصول یا خدمات شما. تمرکز بر رسیدن آنها به جای تلاش برای رسیدن به یک به طور گسترده تعریف کلی بازار است.

شروع با تعریف مشتری خود را ایده آل و یا مشتری در نوشتن. لیست تمام مشخصه s شما انتظار می رود برای پیدا کردن در مشتریان خوب. مطمئن شوید که شامل کیفیت که محصول یا خدمات خود را به خصوص با ارزش برای آنها.

تجزیه و تحلیل این لیست به خود را شناسایی بازار و …و تعریف آن را در نوشتن.

مرحله 2: پیدا کردن خود را جذاب ترین مشتری سود

دقیقا همان چیزی است که قانع کننده ترین مشکل شما را حل کند می تواند برای چشم انداز خود را در بازار هدف? به همین دلیل است که محصول یا خدمات شما بهترین راه حل برای مشکل خود را? پاسخ به این 2 سوال را آشکار نفع مشتری(بازدید کنندگان) شما نیاز به استرس در روش فروش خود را.

مرحله 3: توسعه چند انگیزه ارائه می دهد

توسعه 2 یا 3 ارائه می دهد که انگیزه چشم انداز برای خرید بلافاصله. برای مثال شما می توانید با استفاده از یک قیمت ویژه با تخفیف با ارائه مهلت? وجود پاداش شما می توانید اضافه کنید اگر چشم انداز سفارش و یا ثبت نام قبل از موعد مقرر? شما می توانید ترکیب هر دو به یک “قیمت ویژه به همراه جایزه” ارائه می دهد ؟

تصمیم می گیرید که پیشنهاد خود را در لیست قدرتمند ترین است. استفاده از آن را در خود مواد فروش و/یا فروش خود را ارائه.

نکته: یک پیشنهاد ویژه ارائه واضح ارزش به طور خودکار افزایش فروش خود را. این یک راه اثبات شده برای غلبه بر خریدار مقاومت و تعلل. آن را نیز فراهم می کند یک دلیل منطقی در ذهن خریدار برای توجیه آنچه که در واقع ممکن است یک ضربه تصمیم به خرید.

گام 4: تصمیم بگیرید که چگونه به کسب و کار شما

چگونه شما خودتان را معرفی کنید به چشم انداز خود را در بازار? شما با استفاده از طبقه بندی و یا نمایش تبلیغات در نشریات چاپی و یا بر روی اینترنت ؟ شما با استفاده از پست الکترونیکی مستقیم? پخش رسانه ای مانند رادیو و یا تلویزیون مناسب …و هزینه موثر است ؟

آنچه در شبکه می تواند شما را در شرکت به صورت محلی و یا بر روی اینترنت به منظور جلب توجه به کسب و کار شما? وجود دارد راه های شما می توانید برخی از تبلیغات پرداخت نشده? چه روش های دیگر از توسعه می تواند به شما استفاده از?

اولویت بندی هر روش را در لیست خود و ایجاد یک طرح عمل با مهلت برای اجرای آنها.

گام 5: ایجاد یک برنامه برای ترویج وفاداری مشتری

تصمیم می گیرید چه چیزی شما را انجام خواهد داد به کشت مشتریان به طوری که آنها همچنان به انجام کسب و کار با شما …و به شما ارجاع.

برای مثال نوشتن و یا تماس با مشتریان خود و یا مشتریان بلافاصله پس از معامله و تشکر از آنها را برای کسب و کار خود را. از آنها بخواهید اگر آنها خوشحال با آنچه آنها دریافت کرده است. بیشتر خواهد شد و ابراز رضایت خود را. (که زمان ایده آل برای ارجاع بپرسید.)

نکته: نترس به کشف مشتریان ناراضی. هنگامی که شما انجام هر عمل شما باید به آنها را احساس خوب است. اکثر مشتریان ناراضی نمی خواهد با شما تماس در مورد مشکل خود را. آنها فقط کسب و کار خود را در جای دیگر و …به عنوان بسیاری از مردم دیگر به آنها می تواند در مورد خود منفی تجربه – هزینه شما یک مقدار زیادی از کسب و کار آینده.

این 5 گام فرآیند بازاریابی جایگزین حدس و گمان با روش های اثبات شده است که نتایج را دریافت کنید. استفاده از آن در زمان بعدی شما می خواهید به موفقیت معرفی یک محصول جدید و یا یک سرویس جدید است. شما حتی می توانید با استفاده از آن به موفقیت راه اندازی کسب و کار جدید و …و یا برای احیای یک کسب و کار موجود است که در حال رشد است.

Copyright 2005 Bob Leduc

[ad_2]