چگونه به نگرانی موفقیت

[ad_1]

آنها هرگز آن را بپذیرد اما در جهان موفق ترین افراد آن را انجام دهد! بله من صحبت کردن در مورد نگرانی. اگر چه آن را بدست یک ادم بیکار و تنبل رپ نگران کننده است که در واقع یک چیز خوب است. نگرانی باعث می شود ما را به نگاه به آینده و پیش بینی موانع بالقوه. ما پس از آن در یک موقعیت به عملکرد فعالانه عنوان کردن مشکلات ممکن است در حالی که فرمان به سمت فرصت ها برای موفقیت است.

مشکل

بسیاری از ما نمی دانم که چگونه به کنترل ما ruminations. به جای نگرانی در کنترل ما است. به عنوان یک نتیجه, ما نگرانی در زمانی که انجام این کار بی فایده است — حتی فلج. پس چگونه ما را در این بسیار بدخیم “فعالیت” کار برای ما ؟

راه حل: مراحل موفق نگرانی

شناسایی مشکل. تعیین آنچه شما به نگرانی در مورد آن را بنویسید. قرار دادن شماره بر روی کاغذ کمک می کند تا روشن شدن آن و اجازه می دهد تا شما را به نگاه در آن کمتر عاطفی.

تجزیه و تحلیل آن; اما فقط یک بار. در حال حاضر که شما را شناسایی کرده اند نگرانی خود را چه می توانید در مورد آن انجام? شما اول باید از خودتان بپرسید چقدر کنترل شما را بر جسم خود را نگران است. در هر صورت نگرانی خود را سقوط خواهد کرد و به یکی از مقوله های زیر است:

Controllables — این نگرانی ها بیش از آن شما باید کنترل مستقیم. در این مورد, شما می توانید تقریبا تسکین فوری با نوشتن مراحل است که شما را به آدرس نگرانی و تعیین زمانی که شما این مراحل عمل.

مسلمات — این هیجانی که شما باید بدون کنترل; بنابراین آنها هستند که به احتمال زیاد باعث شدید نگران نباشید. اگر مشکل به این رده می افتد, “برنامه” زمان آینده (در عرض 12 ساعت بعد) به نگرانی و پس از آن حاضر به فکر کردن در مورد آن را هر بیشتر در حال حاضر. در نهایت شما خواهید دید که شما باید کنترل بیش از که و یا اگر شما نگران و شما احتمالا می خواهید را انتخاب کنید برای انجام کاری سازنده تر و لذت بخش خود را با زمان!

Negotiables — این نگرانی که شما را محدود به کنترل. آمد تا با یک طرح عمل برای جنبه های نگرانی شما را تحت تاثیر قرار می. سپس رسیدگی به آنچه که غیر قابل کنترل در همان شیوه شما را در مقابله با “مسلمات.”

در حال حاضر فکر نمی کنم در مورد آن! پس از شما را تعیین اینکه آیا مشکل شما این است که یک کنترل داده یا مذاکره و پس از شما گرفته اند مراحل را همانطور که در بالا نشان داد ترفند این است که خود را تجدید نظر مشکل است. از اینجا به جلو نگران کننده است و دیگر مولد و درگیر شدن در وسواسی فکر کردن در مورد این موضوع را تنها تبدیل به مخرب یا “ناموفق” نگران کننده است.

در حال حاضر من می دانم آنچه شما چاشنی worriers گفت: به خودتان در مورد حق در حال حاضر: “آه مطمئن فقط متوقف کردن فکر کردن در مورد آن — برای او آسان می گویند.” حقیقت این است که وجود دارد راه هایی برای جلوگیری از بازبینی مشکل و در اینجا آنها عبارتند از:

نگاهی به یک استراحت از مشکل خود را — آیا چیزی است که شما عشق است. آن را سخت به نگرانی در زمانی که شما در حال جذب در فعالیت های شما لذت ببرید.

یک خنده خوب در مورد هر چیزی — از آن است که به خصوص مفید اگر شما می توانید پیدا کردن طنز در این وضعیت است که شما مشکل است.

با دیگران — آیا منزوی کردن خود است. صرف زمان بیش از حد به تنهایی دعوت به تعامل مجدد در مخرب و نگران نباشید. بودن با دیگران کمک می کند تا به نگه داشتن چیزهای در چشم انداز سالم.

کمک به شخص دیگری — انجام این کار طول می کشد و تمرکز خود را به شما و به یاد شما که همه کشتی با نگرانی.

ایمان — به یاد داشته باشید که شما باید حل و فصل مشکلات قبلی که ممکن است غیر قابل عبور به نظر می رسید در آن زمان است. همچنین کمک می کند تا به نوبه خود به یک قدرت بالاتر به دوباره ایجاد یک حس آرامش درونی.

بپرسید برای اطمینان — نگاه کنید به کسانی که به شما اعتماد برای حمایت و مهمتر از همه برای در آغوش گرفتن! لمس فیزیکی بسیار خوبی درمانی به خصوص در زمان عدم قطعیت است.

[ad_2]