چگونه ورزش میله های زندان باقی می ماند موفق در آمریکا

[ad_1]

برای بسیاری از میله های ورزشی می تواند یک محل عالی برای رفتن با دوستان و همکاران و عزیزان. نه همه میله ها برابر خلق شده اند! وجود عوامل کلیدی است که واقعا یکی از ایستادگی کردن از دیگر; که باعث می شود یک نوار موفقیت آمیز و دیگری بسیار است.

انتخاب آبجو

بسیاری مشتاق مصرف کنندگان آبجو خواهد یقین گفت که پاسخ واضح به یک نوار های ورزشی خواهد بود آبجو! که ممکن است تنها بخشی از پاسخ اما این آبجو علاقه مندان هستند کاملا حق با شماست! موفق میله های ورزشی شناخته شده است به هزاران آبجو به از را انتخاب کنید به نگه داشتن مشتریان خود را خوشحال و عطش خود را فرو نشستن. بیایید آن روبرو هستند, ما آمریکایی ها به گزینه های! و این روزها بیشتر و بیشتر هنر و صنعت آبجو هستند در بازار برای مردم به از را انتخاب کنید بیش از حد! یک نوار های ورزشی فراهم می کند که آنچه مشتریان خود را مانند یک نوار است که با هدف به ماندن در کسب و کار. همانطور که با هر کسب و کار و آن را مهم می دانیم آنچه می خواهید مشتریان خود و پر کردن آن نیاز به عرضه و تقاضا!

مسطح روی صفحه نمایش تلویزیون

این باید مطلق! تا به حال شده است به یک نوار های ورزشی که نمی تواند به یک تلویزیون ؟ البته که نه! هر نوار های ورزشی باید چندین تلویزیون را در سراسر استقرار. بزرگتر نوار بیشتر از صفحه نمایش مسطح آنها باید. بزرگتر میله باید صفحه نمایش مسطح بر روی هر دیوار; مشتریان باید قادر به در واقع دیدن صفحه تخت بدون توجه به جایی که آنها در نوار (به جز دستشویی البته!). مردم به اینجا می آیند به تماشای مورد علاقه خود را تیم های ورزشی; این که آیا آن بود بیس بال, فوتبال, NASCAR, هاکی و یا هر ورزش دیگر… مشتریان می خواهید به تماشای بازی! نیز وجود دارد هیچ شکی نیست که مشتریان می خواهند به اطراف دوستان و افراد دیگر ریشه برای خانه خود را-تیم; این رفاقت!

بازی

موفق ترین میله باید حداقل یک زن و شوهر از بازی ها برای مشتریان برای لذت بردن از در حالی که بازدید. شما پیدا کردن بسیاری از میله های زندان است که باید حداقل یک زن و شوهر از میزهای بیلیارد و/یا تخته دارت. اگر آن را بزرگتر نوار های ورزشی آنها نیز ممکن است شافل جداول و تصویری بازی مثل پوکر و بازی بزور و با تهدید. برخی از میله های ورزشی حتی پیشنهاد پوکر شب و استخر لیگ دارت لیگ و شافل لیگ. چیزهای بی اهمیت بازی ها را نیز تبدیل شدن به محبوب تر در طول سال و به طور کلی فقط یک بار برگزار می شود و هر هفته یا هر هفته.

HAPPY HOUR

این است که تا حدودی از هیچ ذهن و بسیار خوشحال است اما اکثر میله ها باید یک ساعت یک مبارک! حتی هر چند ساعت یک مبارک است این تعبیر در مفرد بسیاری از میله های میزبان happy hour برای 2-3 ساعت یا بیشتر! آنها نه تنها به ارائه تخفیف در مورد علاقه های آبجو و آبجو در شیر آنها همچنین ارائه بسیاری از نوشیدنی ویژه برای مشتریان خود. موفق نوار ممکن است تغییر این محصول فوق العاده نوشیدنی در هر حال حاضر و سپس آنها نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی آنچه که مردم در حال خرید است. آنها برای پیدا کردن آن به همان اندازه مهم است که به توجه نزدیک به آنچه در محلی رقابت انجام شود ممکن است.

محیط

آن را نه تنها مرسوم کاباره ها که در حال بررسی توسط کاربران اما حتی ورزشی محلی میله های زندان هستند و قضاوت خود را در محیط. بزرگ میله پرنیان خاصی هنگامی که مردم در راه رفتن برای اولین بار است که در ابتدا تصور می تواند تمام تفاوت در جهان است. این عکس های ورزشی در دیوار, روشنایی, طرح, جداول, استخر, جداول, مسطح, صفحه نمایش بیش از همه با بازی های متعدد بر روی آن چیز را که شامل آنچه که مردم انتظار دارند در عالی ورزش نوار.

محل سکونت ،

هر مسکن که ارزش و وزن خود را به شما خواهد گفت که موقعیت همه چیز است! این قطعا صادق است وقتی که می آید به جایی که این میله قرار دارد در رابطه با گرفتن مشتریان. موسسات بزرگتر نیاز به در یک منطقه که رفتن به جلو و ترافیک بالاتر. کوچکتر ورزشی میله در یک شهر کوچک; آنها هنوز هم می تواند به اثبات می شود موفق فقط با به دست آوردن مشتریان از فوری خود را در بازار محلی.

بازاریابی

هر کسب و کار جدید و امیدوار است که آن را موفق خواهد شد بر اساس یک خط از فیلم “میدان رویاها”… “اگر شما آن را ساخت آنها خواهد آمد.” اما واقعیت به سرعت مجموعه در وقتی که می آید به در حال اجرا یک نوار های ورزشی. همانطور که با هر کسب و کار موفق, نوار صاحبان دانیم که بازاریابی است به کسب و کار جدید. این صاحبان کسب و کار استفاده از متغیر استراتژی های بازاریابی برای تعامل با مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی است. اکثر صاحبان نوار زمان ندارید و یا می دانم که چگونه به انجام این کار در خود را, بنابراین اغلب آنها حفظ خدمات حرفه ای بازاریابی شرکت است. آنها می دانند که آن را مهم و حیاتی به تهیه کردن به مشتری دائمی (به طور منظم) اما آنها می دانند که بازاریابی جدایی ناپذیر از عوامل است که ادامه خواهد داد به آوردن کسب و کار جدید.

[ad_2]