کتاب نقد و بررسی: چگونه من مطرح خودم از عدم موفقیت در فروش توسط فرانک Bettger

[ad_1]

کتاب چگونه من مطرح خودم از عدم موفقیت در فروش نوشته شده توسط فرانک Bettger در سال 1947. آن است که به عنوان یک کسب و کار کلاسیک. من در واقع شگفت زده چقدر من لذت بردم از این کتاب و پیدا کردم که من خواندن آن را به سرعت و با لذت. آن را پر از داستان های افسانه ای که الهام بخش من است. فصل ها و بخش خلاصه و مفید بود برای تحکیم ایده و یک مرجع مفید برای بررسی آینده. اگر چه Frank Bettger یک فروشنده بیمه عمر, اطلاعات در مورد همه مناطق از فروش.

در اینجا این است که خلاصه ای از برخی از نکات کلیدی که Bettger بحث شده است. شروع با شور و شوق. گفته شده است او رفت و از شکست به موفقیت در زندگی خود را به خاطر او کشف قدرت از شور و شوق. Bettger نشان می دهد وادار کردن خودتان به قانون مشتاق و شما در نهایت خواهد شد در واقع مشتاق بود.

نوشتن و بحث فروش را کلمه به کلمه و عمل به آن و بیش از بیش. پیوستن به یک سازمان که در آن شما باید به صحبت می کنند به طوری که شما ممکن است تمرین و عمومی خود را بهبود توانایی صحبت کردن.

Bettger توصیه به مصرف یک روز در هر هفته برای سازماندهی و برنامه ریزی هفته پیش رو است. آیا آنچه که بیشترین اهمیت را برای اولین بار.

در فروش, شما باید ببینید مردم و تنظیم مصاحبه یا قرار ملاقات. او توصیه می کند به اشتراک گذاری داستان خود را با حداقل 4 یا 5 نفر در هر روز. فروش مصاحبه نیست محصول خود را در ابتدا. جلوگیری از نوسانی برای یک خانه اجرا شود و به جای آن سعی کنید در پایه اول با گرفتن یک وقت ملاقات.

Bettger اظهار داشت: “من دیگر به نگرانی در مورد اینکه درخشان معروف به داماد. من به سادگی سعی کنید شنونده خوبی باشید. من متوجه شدم که افرادی انجام می شود که معمولا خوش آمدید هر کجا که بروید.”

پرورش هنر پرسیدن سوال. خلاصه می شود و بیش از حد صحبت نمی. به دنبال و پیدا کردن کلید موضوع و چوب به آن. سوال بپرسید “چرا” و “علاوه بر آن… ?” پیدا کردن آنچه که می خواهد فرد دیگری و کمک به او در پیدا کردن بهترین راه برای آن را دریافت.

تنها یک راه وجود دارد به کسی که برای انجام کاری که به او و یا او می خواهید به آن را انجام دهد. وجود دارد به طور کلی دو دلیل برای انجام کاری-یکی از دلایلی که برای تلفن های موبایل خوب و دلیل واقعی. خوش آمدید اعتراض و پیدا کردن مخفی اعتراض.

Bettger یک فصل است که بحث از فروش. وجود دارد چهار مرحله به طور متوسط نزدیک: توجه و علاقه و تمایل و نزدیک است.

می دانم که کسب و کار شما و سپاس از رقبای خود. هرگز مبالغه!

مشتریان جدید هستند بهترین منبع کسب و کار جدید-ارجاع. پیگیری آگهی بلافاصله و گزارش نتایج خوب یا بد است.

نگاه خود را بهترین لباس برای موفقیت. صادقانه و به هر کس یک لبخند واقعی. به یاد داشته باشید نام و چهره! خوب درک و تلفظ نام تکرار نام اغلب در مکالمه و ارتباط این نام با یک عمل تصویر اگر ممکن است.

در نهایت Bettger پیشنهاد تصمیم گیری در سیزده ویژگی های شخصی و یا صفات به کار در هر هفته. شما همچنین می توانید انتخاب بخشی از فرآیند فروش است. قرار دادن این نقاط تمرکز در notecards و به توجه کامل خود را به یکی هر هفته و سپس تکرار کنید.

این خلاصه ای است که به سادگی برجسته از موضوعاتی که Bettger غواصی به خود برجسته کتاب است. من به شدت آن را توصیه به هر کسی در خرید و فروش! این کتاب شده است شهادت به کیفیت فرانک Bettger زندگی و موفقیت در فروش است. او یکی از بالاترین پرداخت فروشندگان در امریکا است. بسیاری از سال پس از مرگ او و عصر او نوشتن توصیه این است که صدا و بی انتها است. فرانک Bettger درگذشت در سال 1988 در سن 93.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید