یادگیری مشارکتی و نه کار گروهی کلید موفقیت های آینده

[ad_1]

معلمان یادگیری انواع مهارت های مختلف و استراتژی های خود در سراسر کالج آموزش و پرورش است. یک بار در استخدام معلمان با سنگ تیز کردن مهارت های خود را با پیدا کردن آنچه که واقعا کار می کند در کلاس درس برای آنها. بسیاری از معلمان نیز خود را بیشتر آموزش و پرورش با حضور در مدرسه فارغ التحصیل و یا دیگر حرفه ای توسعه سمینارها و کارگاه های آموزشی. در انجام این کار, معلمان, حفظ پهلو به پهلو از موثر ترین استراتژی های آموزشی. اخیر روند در میان معلمان از همه نوع است که یادگیری مشارکتی. یادگیری مشارکتی می تواند بسیاری از چیزهایی که بسیاری از افراد مختلف است. یادگیری مشارکتی در آن معنای واقعی است که احتمالا اتفاق می افتد کسری از زمان که یک معلم فکر می کند آن است که در کلاس درس خود را.

یادگیری مشارکتی در شکل واقعی خود دارای گروه از دانش آموزان با هم کار برای رسیدن به یک هدف مشترک و یا وظیفه. مشکل این است که ما معمولا تا پایان با گروه کار می کنند. کار گروهی به شدت متفاوت است از یادگیری مشارکتی. زمانی که کار گروهی است که رخ می دهد دانش آموزان معمولا حوصله unmotivated و در واقع همکاری خیلی در همه. یک دانش آموز ممکن است انجام تمام کار و دادن پاسخ به دیگر اعضای خود گروه. بار دیگر هر دانش آموز ممکن است چند سوال و سپس به پاسخ به هر کس دیگری در گروه خود است. خط پایین این است که کار گروهی اجازه نمی دهد که همه دانش آموزان برای به دست آوردن تا آنجا که آنها می توانید از این درس. آن است که بدون ساختار یک تجربه یادگیری که در آن برخی از دانش آموزان انجام بسیاری از کار و دیگران را بسیار کم و یا هیچ. به دلیل عدم وجود ساختار بسیاری از دانش آموزان نیز احساس از سمت چپ.

در درست یادگیری مشارکتی دانش آموزان داده می شود و یک ساختار وظیفه ای که در آن هر کس درگیر است و پاسخگويی فردی ساخته شده است در. دانش آموزان در حال کار با یکدیگر برای رسیدن به موفقیت و مثبت تجربه یادگیری است. همه آنها شرکت خواهد کرد به همان اندازه بنابراین افراد نمی سمت چپ یا گیر انجام اکثر کار می کنند. در زیر از طریق با این اصول اساسی دانش آموزان می تواند تبدیل به موفق زبان آموزان و بیشتر درگیر در دستیابی به برخی از مهارت های زندگی است که می توانید آنها را نگه دارید و بر روی طول سالهای مدرسه خود را و مشاغل. معلمان باید از شر خود را از همان گروه روال کار و شروع به چالش کشیدن دانش آموزان خود را به بخشی از این روند به طوری که هر کس می تواند به نفع از موفقیت این کلاس.

یادگیری مشارکتی نیست خداوند راه حل به آموزش و پرورش از دانش آموزان ما, اما آن را فراهم می کند یک چارچوب تضمین این که همه دانش آموزان ما می توانید بهترین آنها می شود. این مجموعه نه تنها اجازه می دهد تا برای یک محیط یادگیری مثبت که در آن هر کس مشغول است, اما آن را نیز تقلید از نزدیک “دنیای واقعی” است که دانش آموزان ما پرتاب خواهد شد. اکثر مشاغل شامل افراد مشغول به کار در تیم برای تکمیل یک کار مشترک. فرزندان ما باید یاد بگیرند که ارزش همکاری با یکدیگر به طور موثر در طول دوره زندگی خود را.

روند آموزشی ممکن است به نظر می رسد رکود در طول زمان اما آن را هرگز نباید هنوز هم باقی می ماند. مربیان نیاز به ادامه به بیشتر انواع استراتژی است که استفاده از آنها در کلاس درس در طول دوره آموزش خود را استخدام. جالب اینجاست که به اندازه کافی معلمان کلید نگه دارید. گسترش این کلمه در چه کار می کند و چه نمی کند این است که زمانی توسط مربیان ایده های به اشتراک گذاری. آیا توان معلمان جانباز و یا سال اول معلمان و همه باید برای کمک کردن در یک همکاران تنظیم برای به انجام رساندن یک هدف مشترک: آموزش و پرورش از جوانان ما توسط بهترین وسیله ممکن است.

[ad_2]