34 قدرت تصدیق برای شبکه های با ثروتمند

[ad_1]

در اینجا 34 تصدیق من ایجاد شده پس از مطالعه کتاب “شبکه مرفه” توسط دکتر توماس استنلی. حتی اگر این کتاب هدفمند به فروش مردم اعتقاد من آن است که به هر کس امکان استفاده برای شبکه–به خصوص به شبکه با افراد موفق. اگر به اندازه کافی موفق مردم مطلوب تحت تاثیر قرار با شما را انتخاب کنید به شما کمک کند شما می توانید تقریبا هر چیزی–قطعا با توجه به جلسه نیازهای خود و کمک به مردم دیگر.

همانطور که با بسیاری از وظایف در زندگی, موفقیت در شبکه آغاز می شود با مناسب طرز فکر. نگرش درست است. زمانی که افراد موفق در شبکه های, آن است که معمولا ناشی از دو چیز است:

آنها رویکرد تماس با یک ناخودآگاه نگرش خودخواهانه. آنها می خواهند با این چشم انداز به نمایش محصولات یا خدمات خود را به طوری که آنها می توانید فروش. در حالی که آنها ممکن است ادعا می کنند (و متقاعد کردن خود) که آنها واقعا در حال کار در بهترین بهره را از چشم انداز علاقه خود را تنها می رود تا آنجا که چگونه محصول خود را می تواند کمک به ملاقات چشم انداز نیاز دارید. آنچه که آنها واقعا و گفت “من خوشحال به شما کمک کند اما تنها در صورتی که نتیجه نهایی این است که شما خرید محصول من.” این است که معمولا ناخودآگاه فکر می روند.

این یکی از دلایلی است که تصدیق می تواند بسیار موثر در از بین بردن این مشکل است. تصدیق می توانید وضعیت ذهن خود را به طوری که شما همیشه نسبت به آنچه که فرد دیگری نیاز دارد. اگر شما واقعا موثر در کمک به دیگران نیازهای خود را (حتی زمانی که آنها چیزی را به طور مستقیم برای انجام کار خود را با محصول یا خدمات) و سپس شانس هستند بسیار بیشتر است که آنها در نهایت خواهد شد نه تنها به خرید محصول یا خدمات خود را اما مراجعه به دیگران که نیاز به خدمات خود را.

در اینجا تذکر: بزرگترین نیاز و نگرانی بسیاری از صاحبان کسب و کار است افزایش درآمد خود را. پیدا کردن راه هایی برای افزایش درآمد خود و شاید آنها به شما کمک خواهد کرد افزایش شماست.

نه شبکه های استراتژیک. ناموفق شبکه یک “استاد از آنهایی.” آنها یک یا دو تماس در بسیاری از گروه پیوسته. هیچ تمرکز قدرت. بسیاری از آنها حتی نمی دانند چه میل گروه مخاطبین خود را متعلق به. موفق شبکه شبکه در خوشه. آنها هدف قرار دادن رهبران شبکه. آنها با استفاده از ابزار ارتباط جمعی برای رسیدن به بلوک های بزرگی از مخاطبین بالقوه–به خصوص چاپ مقالات و سخنرانی ها/همایش ها و سمینارها. البته این مقالات و سخنرانی های پوشش موضوعات در نظر گرفته است که مهم به مخاطبان هدف. این ابزار اجازه می دهد آنها را به کمک چند نفر از اعضای شبکه خود را در یک دوره کوتاه از زمان و ایجاد خود را به عنوان کارشناسان در زمینه خاص.

در اینجا چند تصدیق من نوشته برای خودم به عنوان نتیجه مطالعه توماس استنلی کتاب.

1) من قدرت شبکه است ضرب روزمره است.

2) من کمک به مردم در شبکه من رسیدن به اهداف خود و اهداف.

3) من در حال حاضر در خدمت شبکه من با احترام و حرفه ای و هوش.

4) من اتصال به تماس های جدید و متحدان همه جا بروم.

5) من به طور منظم شرکت در صندوق افزایش فعالیت های شایسته خیریه.

6) من یک شبکه تسهیل. من مردم را در شبکه خود را برای سود متقابل است.

7) ایجاد کنم و قدرتمند و مثبت ارتباط با مردم خوب همه جا بروم.

8) من ایجاد فرصت های تجاری جدید و با اتصال با مردم در نقطه ای از نیازهای خود را اول است.

9) من ایجاد تخصص و اعتبار با مطالعه و درک مسائل مهم برای من هدف شبکه.

10) من به عنوان اتصال با شبکه من سوال بپرسید و با دقت گوش دادن به نشانه ای از نیازهای خود را.

11) من در حال حاضر پیدا کردن راه های خلاقانه برای کمک به اعضای شبکه خود را چند برابر درآمد است.

12) I ابتکار عمل به عنوان یک مدافع از مسائل مهم به شبکه من. من یک فعال.

13) من با خواندن این نشریات تجاری از مردم در شبکه به طور منظم.

14) I ضرب شبکه من به طور منظم انتشار مقالات در نشریات تجاری-مقالات است که به آنها علاقه دارد.

15) با بررسی نشریات تجاری و حضور در انجمن تجارت جلسات من ماندن در حال حاضر با مسائل و چالش های مهم برای اعضای شبکه.

16) من به کمک اعضای شبکه من تحقق نیازهای خود را بدون در نظر گرفتن هر گونه فوری نفع شخصی به من.

17) من در حال حاضر یک استراتژیک networker.

18) من در حال حاضر شبکه با کسب و کار اصلی و رهبران سیاسی در جامعه است.

19) من به طور منظم شبکه با رهبران افکار هدفمند گروه پیوسته.

20) I ضرب شبکه من در خوشه.

21) من به طور منظم شرکت در و کمک به استراتژیک سازمان ها و انجمن ها.

22) نظر رهبران با من تماس بگیرید به طور منظم برای کمک و مشاوره.

23) از نظر رهبران به دنبال من به اضافه کردن من به شبکه خود را از اطلاعات تماس.

24) من به طور منظم شبکه با مشاوران ثروتمند و با نفوذ رهبران.

25) من یک استاد از خوشه به جای یک استاد از آنهایی.

26) من به رسمیت شناخته شده و پیشرو در صنعت و متخصص در حرفه من.

27) I نشان دادن تخصص من به طور منظم انتشار مقالات مورد علاقه من شبکه های استراتژیک.

28) من باید درک روشنی از آناتومی ثروت و قدرت در جامعه است.

29) من نوشتن مقالات است که هدف شبکه من و آنها را به طور منظم منتشر شده.

30) من در حال حاضر به خوبی شناخته شده است توسط رهبران افکار در شبکه من.

31) من به طور منظم و اتصال با جامعه و رهبران دولتی در سطح محلی و ایالتی و ملی سطح.

32) من هدف خوشه های شبکه نه فقط افراد است.

33) من به طور منظم به رسمیت شناختن دستاوردهای مردم در شبکه من.

34) من را ساخته اند یک عمر تعهد به کمک به اعضای شبکه من حل مشکلات خاص خود را دارند. من بیمار در حال توسعه شبکه من.

[ad_2]