5 عناصر کلیدی موفقیت یک سالن مو

[ad_1]

شما تصمیم به باز کردن سالن مو خود را انتخاب محل مناسب استخدام واجد شرایط آرایشگران و خریداری تجهیزات لازم. برای تلفن های موبایل مانند شما همه چیز شما نیاز دارید درست است ؟ اشتباه است. شما نیاز به یک خوب رسیدگی در زیر عناصر کلیدی اگر سالن مو خود را به موفقیت.

1. کیفیت کارکنان

موفق در حال اجرا سالن نیز نیاز به جذب و حفظ کارکنان با کیفیت. مردم متصل به خود را در سبک های مو. آنها می خواهند بدانند که آنها می توانید تماس خود را در سالن و گرفتن وقت ملاقات با مورد علاقه خود را در سبک. تبدیل به مشتریان عصبی هنگامی که به آنها گفته شود که مورد اعتماد خود را سبک دیگر با این نسخهها کار در سالن. آنها اغلب به دنبال سبک خود را به سالن دیگر. این امر به این معنی نیست که شما از دست خواهد داد که مشتری برای همیشه لطفا برای.

2. قیمت گذاری رقابتی

شما همچنین می خواهید به در نظر گرفتن قیمت گذاری دقت کنید زمانی که در حال اجرا در یک سالن موفق. شما نیاز به دانستن قیمت گذاری در دیگر سالن های در منطقه شما. شما خواهد شد و سپس به قیمت گذاری تصمیم گیری برای سالن خود را. اگر شما تصمیم به هزینه بیشتر است که بسیاری از سالن در منطقه می تواند به شما توجیه که تصمیم ؟ آیا شما مشتریان ارائه چیزی متفاوت و بهتر است ؟

3. محصولات برتر

در حال اجرا در یک سالن موفق است که نه فقط در مورد برش مو و یک ظاهر طراحی شده. بسیاری از مردم رفتن به سالن های مورد علاقه خود را به منظور خرید پایان بالاتر از محصولات مراقبت از مو. اگر شما حفظ سهام خود را مناسب مشتریان خوشحال خواهد شد. اگر آنها احساس می کنید شما لازم نیست به طور منظم سهام مورد علاقه خود را شامپو آنها را به زودی شروع به خرید خود را شامپو جایی دیگری است. این به طور قابل توجهی تاثیر منفی بر درآمد خود را ساخت در حال اجرا موفق سالن تقریبا غیر ممکن است.

4. درمان های جایگزین و خدمات

کسی که صرف زمان و پول بر روی موهای خود را به احتمال زیاد به توجه به سایر نقاط بدن خود را. شما در یک موقعیت عالی برای بهره مندی از این. اگر شما فضای چرا ارائه چند درمان های زیبایی هست ؟ کمی nail bar خواهد بود به عنوان محبوب خواهد چشم و ابرو شکل دادن به مو برداشتن یا آرایش ایستاده است. وجود دارد یک میزبان کامل از دیگر زیبایی های مرتبط با خدمات شما می تواند ارائه دهد در سمت.

5. مشتریان خوشحال

البته مشتریان خوشحال هستند اولین جزء کلیدی برای موفق در حال اجرا سالن. بدون مبارک, بازگشت مشتریان خود سالن را به سرعت ببندید. شما می خواهید مطمئن شوید که هر مشتری که برگ سالن خود را به یک لبخند بر روی صورت خود. اگر آنها را چند دقیقه به صحبت کردن با مشتری و مطمئن شوید که کارکنان خود شدند دوستانه و مؤدبانه برخوردار هستید. هیچ کس می خواهد به پرداخت کسی که به توان آنها را به بی ادب. منفی دهان به دهان گسترش سریعتر از حرف دهان به دهان مثبت اما شما می توانید جلوگیری از این کار قبل از آن اتفاق می افتد با ساخت مطمئن شوید که هر مشتری خوشحال است قبل از ترک سالن خود را.

در حال اجرا در یک سالن موفق است مرموز سرمایه گذاری. همه شما باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل شود شادی از مشتریان خود را حفظ کارکنان با کیفیت و قیمت رقابتی و سهام مناسب است. تمام جزئیات دیگر را به سادگی به محل سقوط.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید